BE6-II bios flash probleem (niet verflashed)

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:53
K'heb net een Be6-II gekocht en dacht meteen de nieuwste bios even flashen, opstarten met win 98 opstart disk, bios flashen alleen zegt hij bij een stuk of 10 blojes dat er write failure is (dan zijn de blokjes rood)terwijl de rest wel goed gaat.
Hhhmmm.... vreemd, dus opnieuw opstarten en bios opnieuw instellen maar nu loopt hij bij het opstarten heel vaak vast tijdens het "update succes" regeltje. (ongeveer 4 van de 10 keer).
Kan iemand me helpen????

P.S. het was de nieuwste bios van januarie.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

eeh: Kut voor je :(

• Animal_X
<H1>AAAAAAHHHHHH</H1>
ik een paar keer opnieuw opstarten wil hij nu helemaal niet meer opstarten(helemaal geen beeld meer).
AAAAHH HELLUP!!!!

p.s. ik heb een geforce+300W voeding

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 14:57
Je hebt je bios gewoon verneukt...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:48

Floor-is

5.2

Gewoon terug gaan naar de winkel en zeggen dat het al zo was, misschien lukt het. Anders moet je toch je knip trekken...
1. Voor het terug sturen en nieuwe bios
of
2. Voor nieuw mobo...

Volgende keer beter opletten, twee keer uitzetten en dan pas gaan flashen, werkt goed. PS heb je je PC wel geaard? Wil wel handig zijn, lees dat stukje maarus.
Succes

Bericht hierboven

• Animal_X
Ja wat heb ik dan verkeerd gedaan ik heb alle instucties opgevolgd en dit is ook niet de eerste keer dat ik een bios heb geflashd, volgens mij alles goed gedaan.
Ik heb wek iets gehoord over een apparaatje waarmee je je bios er dan weer in kan flashen, weet iemand waar ik die kan krijgen,kopen, lenen, huren als ik maar zo'n ding kan krijgen.

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-06 14:03
kocht me abit be6 II, en deed niets
Snel naar winkel laten testen door de technische dienst, en en nieuwe mee gekregen.
die niet DOA [defect on arrival] was.
met je garantie bewijs erbij dus.

heb het abit be6 II mobotje nu 2x geflashed en niet geflushed. en geen enkel probleem.

eventueel cont opnemen met abit nedeland. die bios chip zit in een socket, laat ze een nieuwe opsturen. dan kan je je bios vervangen. veel sterkte.
Pagina: 1