Toon posts:

PCI videokaart; waar nog te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Specs van mijn PC:
MS-6351 Mainboard met Intel® 815E / ICH2 chipset
Pentium III 1Ghz processor
256 MB geheugen
Intel 82815 Graphics Controller met 32 MB geheugen
20 Gigabyte harde schijf

Het probleem is dat ik geen AGP slot heb op mijn moederbord, alleen maar PCI sloten. Ik wil Counter-Strike en Sven-Coop spelen met deze computer, maar de onboard videokaart (Intel 82815 Graphics Controller met 32 MB geheugen) kan dit allemaal net niet aan. Weet iemand waar ik nog een redelijke PCI videokaart kan kopen die dit aankan?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:18

Piggen

Lekker bakkie

Klik

Staat nog genoeg tussen :)
Maar dat had je zelf ook wel kunnen vinden.

Enne, wel opletten dat je een PCI-kaart koopt en geen PCI-E ;)

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:45

makje

Professioneel prutser

Die kun je gewoon in de winkel kopen. Elke zichzelf respecterende computerwinkel heeft er een of meerdere varianten.

9800x3d

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:06

beany

Meeheheheheh

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Verwijderd

En anders kan je altijd nog een kijkje nemen op markplaats

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 20:56

lSltAlKeR

Time destroys everything!

offtopic:
Verwacht niet dat je n1 op dat bakkie zal worden :) En vaak noob om je oren krijg gegooit als je foute servers zoekt ;)

Ik had een voodoo 5 5500 PCI in een vergelijkbaar bakkie geprikt en toen ik overstapte op een GeForce 4 Ti 4800 in een P4 2.0 een wereld van verschil

Speedtouch freak

Verwijderd

Topicstarter
Is de 7000 PCI veel krachtiger dan die Intel onboard kaart die ik nu heb of zal ik niet veel verschil zien?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:34:
Is de 7000 PCI veel krachtiger dan die Intel onboard kaart die ik nu heb of zal ik niet veel verschil zien?
Wil je misschien wat verschil merken dan zal je minstens een ati radeon 9200 moeten nemen, je moet niet altijd het goedkoopste willen. ( denk ik dan )

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-07 22:08
Ik zit zelf met zn zelfde probleem, vriend van me heeft een asus pundit met een Ati 9000 IGP erop
en vroeg me te kijken naar een betere VGA , maar het "zwaarste" wat ik kan vinden is de 5200 op PCI basis maar ik betwijfel eigelijk sterk dat het de moeite is om te kopen, dat je kwa prestatie verschil eigenlijk niks zult merken :(

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

Verwijderd

Topicstarter
Metal schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:37:
[...]

Wil je misschien wat verschil merken dan zal je minstens een ati radeon 9200 moeten nemen, je moet niet altijd het goedkoopste willen. ( denk ik dan )
Ik wil alleen betere performance in Sven-Coop en Counter-Strike enzo, dus alle Half-Life 1 engine gebaseerde games. Ik denk toch wel dat de Radeon 7000 dit aankan of niet?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Vraag en aanbod / Marktplaats of gewoon even in de Pricewatch kijken dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.