Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas een mp3-spelertje gekocht, eenvoudig dingetje van 69 euri, best geinig. 512 mb SD kaartje erbij, mooi oortelefoontje, dolle pret allemaal. Alleen: bij sommige mp3-tjes stopt-ie gewoon met afspelen. Zomaar midden in het liedje gaat-ie uit! Hij doet het bij sommige liedjes, dus het lijkt alsof het aan het bestandje ligt.

Is dit een bekend verschijnsel? Iemand een idee wat er tegen te doen is?

Dank,
Erik

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:17

St@m

@ Your Service

Stopt je mp3 speler helemaal? Of stopt het liedje en gaat ie verder. (lama al gelezen)
Ik heb wel eens gehad dat ie helemaal stopte, vastliep dus. Ook alleen bij bepaalde liedjes. Bleek dat ik de speler had geformatteerd met fat32 :P Hierna nog een keer geformatteerd met gewoon Fat en alles doet het weer. Probeer dat eens zou ik zeggen..

edit: Welkom trouwens

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 14-02-2005 15:58 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-11 08:43
Zomaar een idee, maar misschien is het handig om het merk/type erbij te vermelden.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je :)

Ik had um juist Fat geformatteerd, misschine moet ik wel Fat32 proberen. Zal ik eens doen.

Het merkt en type weet ik niet uit mijn hoofd; het was echter al wel in me opgekomen dat het toch handiger zou zijn om het er even bij te vermelden. Zal vanavond thuis wel ff kijken...

Verwijderd

Topicstarter
BrBuggyB schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:58:
Zomaar een idee, maar misschien is het handig om het merk/type erbij te vermelden.
Het is een Vivanco VMax2...

Verwijderd

Topicstarter
St@m schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:56: Bleek dat ik de speler had geformatteerd met fat32 :P Hierna nog een keer geformatteerd met gewoon Fat en alles doet het weer. Probeer dat eens zou ik zeggen..
Hmmm heb nu met zowel Fat als Fat32 geprobeerd maar hij blijft uitvallen...

Verwijderd

Topicstarter
dit is hem dus: link

houdt er telkens mee op.... :(

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:17

St@m

@ Your Service

hmm.. tja.. misschien toch gewoon een fout in de HW/SW van dat ding. Ruil hem anders gewoon om

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Pagina: 1