Ik weet niet of iemand al ervaringen heeft met tafelstatieven?
Ik heb al een beetje rond gekeken en deze spraken mij wel aan.
cullmann piccolo 50001
3 D-Statiefkop
60 mm - 115 mm (telescope pootjes)
Gewicht: 110 g
Deze beschrijving vond ik ergens anders: Een superlicht en multifunctioneel statief voor camcorders en fotocamera’s. Elk van de 5 telescoop statiefpoten is individueel in lengte en hoek te verstellen. De zwenkkop met draaizekering kan tot 90 graden gekantelt worden.

Prijs (inclusief BTW): €18.00
cullmann piccolo SK 50002
3 D-Statiefkop
60 mm - 115 mm

Prijs (inclusief BTW): €25.00
Unomat Mini Statief TT3
Dit statiefje is geschikt voor alle camera's. Dit is het ideale hulpmiddel voor de prachtigste foto's. Ook bij het gebruik van de zelfontspanner is dit perfect. Dit mini statief heeft een hoogte van 15 cm en uitschuifbare poten, hierdoor is deze altijd makkelijk mee te nemen.

Standaard (€ 12.50)
Ik wil hem gaan gebruiken voor de onderstaande videocamera:

Ik maak namelijke opnames bij autorally's (zie site voor verdere info
) en heb 2 camera's. Eigenlijk gebruik ik hem alleen als reservercamera, maar ik kan hem dus ook laag op de grond zetten voor een tweede beeld wat ik later met Picture-in-Picture mooi kan verwerken. Daar wil ik dus ook dat statiefje voor gebruiken.
Welke raden jullie aan en hebben jullie misschien nog andere goede alternatieven? (ik heb het liefst geen tweedehandsjes, maar als er een of ander geweldig aanbod is ben ik natuurlijk wel benieuwd)
Ik heb al een beetje rond gekeken en deze spraken mij wel aan.
cullmann piccolo 50001
3 D-Statiefkop
60 mm - 115 mm (telescope pootjes)
Deze beschrijving vond ik ergens anders: Een superlicht en multifunctioneel statief voor camcorders en fotocamera’s. Elk van de 5 telescoop statiefpoten is individueel in lengte en hoek te verstellen. De zwenkkop met draaizekering kan tot 90 graden gekantelt worden.

Prijs (inclusief BTW): €18.00
cullmann piccolo SK 50002
3 D-Statiefkop
60 mm - 115 mm

Prijs (inclusief BTW): €25.00
Unomat Mini Statief TT3
Dit statiefje is geschikt voor alle camera's. Dit is het ideale hulpmiddel voor de prachtigste foto's. Ook bij het gebruik van de zelfontspanner is dit perfect. Dit mini statief heeft een hoogte van 15 cm en uitschuifbare poten, hierdoor is deze altijd makkelijk mee te nemen.

Standaard (€ 12.50)
Ik wil hem gaan gebruiken voor de onderstaande videocamera:

Ik maak namelijke opnames bij autorally's (zie site voor verdere info
Welke raden jullie aan en hebben jullie misschien nog andere goede alternatieven? (ik heb het liefst geen tweedehandsjes, maar als er een of ander geweldig aanbod is ben ik natuurlijk wel benieuwd)