Toon posts:

[ASP.NET & VB.NET] Structuur met dynamische pagina's

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben net begonnen met ASP.NET (ben druk bezig tutorials door te lezen) en ik ben wat aan het proberen om data uit een database in een pagina te tonen. Ik heb nu twee usercontrols voor de header en footer. Daartussen heb ik een <p runat="server"> tag die ik in VB met tekst vul die uit de database komt. Dit is alleen handig als ik alleen maar tekst heb, als ik dynamische pagina wil laten zien die in een aparte klasse zit, hoe doe ik dat dan?

alvast bedankt.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat wil je concreet. Want alleen maar tekst uit een database is ook dynamisch hoor (volgens sommige definities dan)...

Verwijderd

Topicstarter
Dat je op de pagina bepaalde acties kan uitvoeren, m.b.v. VB code

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 21:26

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Kijk eens op www.4guysfromrolla.com / www.aspalliance.com / www.asp101.com / www.asp.net (quickstarts) voor een aantal tutorials :)

Je mist op deze manier de complete basis; nu kunnen we het helemaal voor je gaan uitschrijven, maar die teksten bestaan al in de vorm van tutorials :)

Je controls vul je in de Page_Load gedeelte van een control (of iig de eventhandler van het Load-event) References naar controls kan je maken dmv van FindControl :)

[ Voor 8% gewijzigd door gorgi_19 op 14-02-2005 15:14 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.