Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
woei, ik heb 'm ook! Een vriend van me heeft 'm meegenoment uit hongkong. Wat een toestel! Wil nu alleen nog de nederlandse software hebben :P de T9 in het engels en chinees is toch niet zo handig ;)

Verder vind ik 'm iets dikker, maar ook lichter dan verwacht. Gebruik gaat soepel en goed. Telefoon is erg duidelijk in het gebruik. Ook idd valt het op dat de voorkant wél, en de achterkant níet van magnesium is.

Flash-achtergronden zoals 'office' zijn nog een beetje brakjes, hoop dat ze daar nog een fix voor uitbrengen ;)

[ Voor 47% gewijzigd door HunterPro op 09-08-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je kan er nu overigens ook eentje winnen door een telefoon te ontwerpen:

http://www.se-nse.com/forum/showthread.php?t=1169 8)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Ik gaat dit Topic even omhoog halen omdat hij nu goed verkrijgbaar is voor interessante prijzen in NL (Telfort & Vodaphone).

Nu kan ik alleen nergens vinden (of ben kippig :?) of er een MemoryStick in kan?

Hij zou HSDPA ondersteunen en gezien Telfort dat aan het bouwen/opleveren is zou het een interessante keuze kunnen zijn. En wat is nu de hoofdmotivatie ok een K600 te willen tov V600?

[ Voor 32% gewijzigd door bjck op 04-09-2005 11:36 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
hier kan geen memorystick om. Het is eigenlijk een variant van de k700i, maar dan met umts mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

bjck schreef op zondag 04 september 2005 @ 11:34:
Hij zou HSDPA ondersteunen en gezien Telfort dat aan het bouwen/opleveren is zou het een interessante keuze kunnen zijn. En wat is nu de hoofdmotivatie ok een K600 te willen tov V600?
Dat de V600 van Vodafone is, dus aangepast heeft. Het zal hoogst waarschijnlijk dan weer zo zijn dat je een onwijs lelijk menu hebt. En dat je bijvoorbeeld geen MP3's als ringtone kan instellen (DRM protected)

Branded K600 = V600 = Lelijk

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Hoe bevalt de k600i voor hen die hem gekocht hebben. Ik heb wat reviews gelezen en ze zijn het erover eens dat de telefoon er erg :9~ uitziet en dat je hem niet voor de camera moet kopen. Verder hoor ik her en der klachten over de joystick.

Tussen welke telefoons hebben jullie destijds getwijfeld en waarom is het deze geworden.

@ Ginz; ik overweeg om een abbo bij Vodafone te nemen, betekent dat dan dat ik een V600 zou krijgen? En kan je de software niet zelf uploaden? (ik heb nu een "ouder" toestel waar geen mogelijkheden tot het uploaden van zut bij zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Vodafone heeft de K600 aangepast en hem de naam V600 gegeven. Daarbij hebben ze de firmware aangepast, zodat jij makkelijk naar hun Vodafone Live! portal kan gaan (waar hun veel geld aan verdienen. Oftewel, wat jou veel geld kost)

Ze hebben het menu aangepast. Het mooie SonyEricsson menu is gewijzigd met het lelijke Vodafone menu, waardoor de kwaliteit van het scherm niet tot zijn recht komt. Tevens hebben ze in de firmware veranderd dat jij waarschijnlijk geen MP3's als beltoon kan instellen, als ze niet DRM gecertificeerd zijn.

Hoe het precies met het uploaden van meuk zit weet ik niet, maar het is mogelijk dat Vodafone ook daarin aanpassingen heeft gedaan. Dan is het opeens niet meer mogelijk om JAVA programma's of MP3's over te beamen via IrDa of Bluetooth.

Dat wil niet zeggen dat je niet voor een Vodafone abonnement kan gaan. Maar als je daarvoor ga, ga dan voor Vodafone abonnement met een K600, en niet voor een V600!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Laatst online: 10:18
Als je het mij vraagt is dit een buitengewoon mooi telefoontje. Mijn T630 is zo onderhand aan vervanging toe, en nu lijkt me dit wel een waardige opvolger.

Alleen vind ik de prijs nog wel vrij pittig.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Prijs valt opzich nog wel mee imo: 180euro bij Vodafone prepaid :)
Krijg je alleen wel de V600, maar een beetje tweaker moet em toch kunnen ombouwen naar een gewone K600 niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gaat nog leuk worden voor mijn verzameling... Nu dat ik weer een nieuwe baan heb, waarbij ik geld over zal gaan houden heb ik al genoeg op mijn verlanglijstje staan:

• V600 (om te bouwen naar een K600 natuurlijk)
• V800 (om te bouwen naar een Z800 natuurlijk)
• Z1010, maar dan wel in het blaauw

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ginz schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 02:59:
Gaat nog leuk worden voor mijn verzameling... Nu dat ik weer een nieuwe baan heb, waarbij ik geld over zal gaan houden heb ik al genoeg op mijn verlanglijstje staan:

• V600 (om te bouwen naar een K600 natuurlijk)
• V800 (om te bouwen naar een Z800 natuurlijk)
• Z1010, maar dan wel in het blaauw
Vrij vet hoor, al die ombouw. Weet jij misschien al, als SE-goeroe, hoe het zit met de ondersteuning van MS duo Pro voor de S700i? Ik heb gekeken bij Davinci, maar kan niks vinden hierover.
En hoe de zwarte behuizing erop gezet kan worden, die ubergeil is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
is het eigenlijk normaal dat tijdens een videogesprek (ook in de demo-mode) de cam waarmee ik zelf in beeld ben gewoon vernaait is? de bovenste rij pixels loopt niet synchroon met de rest. en soms doet de cam het gewoon helemaal niet. en dan opeens wel maar ondersteboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Le0032 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:04:
[...]

Vrij vet hoor, al die ombouw. Weet jij misschien al, als SE-goeroe, hoe het zit met de ondersteuning van MS duo Pro voor de S700i? Ik heb gekeken bij Davinci, maar kan niks vinden hierover.
De zwarte behuizingen zijn helaas praktisch nergens te krijgen. Hier is echter een tutorial te vinden die de housing swap beschrijft:

http://www.globalmob.net/...c.php?topic_id=57&forum=5

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon sinds 2 dagen in bezit en ben er heel erg over te spreken !!
Mijn vorige telefoon (k700i) begon wat kuren te vertonen en heb dus vanwege het mooie design, het hele mooie , uitgebreide en toch niet moeilijke menu van sony deze K600i aangeschaft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 10:04:
[...]

Lieverd,

Jij weet net zo goed als mij dat als dat mogelijk is, dat ik jou dat allang had verteld. Dan ruk ik namelijk die fucking S700 uit jouw handen, en prop ik mijn K750 in jouw handen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Heeeeeeeeeeeeeeeeee........ ben ik traag of wat.... maar ik zie bij de Dixons de V600i in een prepaidpakket voor €179,99. :S

http://www.dixons.nl/De_o...paid.7062066/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Die dixons actie is op zich wel interessant. Ik wil dit toestel al een tijdje, en dit is een mooie prijs. Heb alleen niet zoveel zin in die branding op de telefoon en vind de k600i iets mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

hallo,

ik ben de trotse bezitter van een k600i en ik heb een vraag over e-mailen via dat ding. ik heb een mailserver die via imap te benaderen. maar uit veiligheidsoogpunt is dat alleen te benaderen via imap over ssl. dit is poort 993. op zich geen probleem, want de foon kan dat aan. alleen dan nu het volgende. het ssl certificaat is een self signed certificate. dus niet getekent door een bekende ca zoals verisign. de telefoon geeft gewoon de melding. untrusted certificaat en nokt er dan mee.

er is een mogelijkheid om er zelf een certificaat in te gooien, maar ik weet dus niet hoe. jullie enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu voor 129,95 euro de v600 bij TforTelecom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Grapjas. Het toestel kost je 129,95 maar je moet de 50,- beltegoed er ook nog bij betalen, dus kom je alsnog op 179,95...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Worldwide schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:24:
[...]

Grapjas. Het toestel kost je 129,95 maar je moet de 50,- beltegoed er ook nog bij betalen, dus kom je alsnog op 179,95...
Jak...

T for Telecom is TE commercieel geworden. Dit gaat ten kosten van hun personeelsbeleid (verkoper krijgt een ondergeschikte rol t.o.v de commercie), klantenservice en andere dingen...

Jammer...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:24:
[...]

Aha zo had ik het niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:39:
[...]

Aha zo had ik het niet gelezen.
Dat bedoel ik... En logisch hoor. Niks ten nadele van jou.

JPA gaat naar T for Telecom toe.

JPA: "Ik wil graag die V600 voor € 129.95"
TFT: "Dat kan meneer."
*** Naar de kassa
TFT: "Dat wordt dan € 179.95"
JPA: " :? :? :? "
TFT: "Ja meneer, want u moet er ook nog € 50.00 beltegoed bijkopen"
JPA: "Ja, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil `m gewoon voor € 129.95."
TFT: "Dat kan niet meneer, kijkt u maar in de folder"
JPA: "GRRGRG!!! Sukkels!!! Kleine K*T letters"
*** Verkoper voelt zich ook niet echt lekker meer bij de situatie
JPA: "Zodemieter maar op met je K*T SonyEricsson voor € 129.95
TFT: "Mag ik u nog iets anders vragen, bel u al goedkoper thuis?"
JPA: "Doei"
TFT: "Maar meneer, wij kunnen u die € 50.00 weer laten besparen op uw vaste huistelefoonkosten."

Weg klant. En die komt nooit meer terug.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
misschien tip voor mensen die deze telefoon (nog) interessant vinden:

Sony Ericsson V600i UMTS
De Vodafone Prepaid met de Sony Ericsson V600i UMTS bestaat uit:
- De Sony Ericsson V600i met oplader, headset en de Vodafone Prepaid SIM-kaart.
- De Vodafone live! handleiding.
- Een verkorte handleiding "Quick Start Guide".

In totaal tot 99 euro Prepaid TeGoed:
- 5 euro op je SIM-kaart
- 5 euro via de waardecheque of 10 euro via deze website
- 84 euro extra* Prepaid Tegoed bij bestelling via deze website
(* Tijdelijke actie - Bestel nu!)

Prijs € 129.99

addertje
Deze superaanbieding is mogelijk doordat de V600i een refurbished toestel is: de verpakking kan licht beschadigd zijn.
Natuurlijk gelden alle garanties en eigenschappen die bij een nieuw toestel van toepassing zijn.

meer info linkje: http://onlinewinkel.vodaf...one/RAPRD/isev600imo.html

Heb er 1 besteld, eens kijken wat het is, namelijk totaal niet duur voor zo'n toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ginz schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:58:
[...]

Dat bedoel ik... En logisch hoor. Niks ten nadele van jou.

JPA gaat naar T for Telecom toe.

JPA: "Ik wil graag die V600 voor € 129.95"
TFT: "Dat kan meneer."
*** Naar de kassa
TFT: "Dat wordt dan € 179.95"
JPA: " :? :? :? "
TFT: "Ja meneer, want u moet er ook nog € 50.00 beltegoed bijkopen"
JPA: "Ja, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil `m gewoon voor € 129.95."
TFT: "Dat kan niet meneer, kijkt u maar in de folder"
JPA: "GRRGRG!!! Sukkels!!! Kleine K*T letters"
*** Verkoper voelt zich ook niet echt lekker meer bij de situatie
JPA: "Zodemieter maar op met je K*T SonyEricsson voor € 129.95
TFT: "Mag ik u nog iets anders vragen, bel u al goedkoper thuis?"
JPA: "Doei"
TFT: "Maar meneer, wij kunnen u die € 50.00 weer laten besparen op uw vaste huistelefoonkosten."

Weg klant. En die komt nooit meer terug.
:D Hilarisch!!!
Ginz schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:35:
[...]

Jak...

T for Telecom is TE commercieel geworden. Dit gaat ten kosten van hun personeelsbeleid (verkoper krijgt een ondergeschikte rol t.o.v de commercie), klantenservice en andere dingen...

Jammer...
Ik ben het wel deels met je eens, echter ik vind de verkoper niet ondergeschikt. Ondergeschikt ben je denk ik meer bij de BC ( niets ten nadele van BC ) waar je een folder onder hun neus duwt en aanwijst en zegt: Die wil ik. En waar de prijzen gewoon in prijslijsten hangen in bij de vitrines met toestellen en je in principe alleen maar moet weten wat je wilt hebben. Wat ik trouwens heel bedroevend vind is dat BC nog steeds niet meegaat in de gratis Ipods, Digicams, PS2s etc., maar dat is een ander verhaal.
Als je het analyseert, is T for Telecom te commercieel bezig in de zin dat de advertisement heel erg slecht in elkaar zit en dat de verkoper het dus allemaal uit mag zoeken. Onduidelijkheden en misleiding zijn aan de orde van de dag....

[ Voor 7% gewijzigd door Le0032 op 16-11-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de bevindingen over dit toestel. Ik zit zelf te denken over de K600i of de K750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarnoD
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-06 13:49
Kan iemand misschien wat foto's posten die met de K600i zijn geschoten? De reviews die ik op Internet heb gevonden bieden maar weinig zich op hoe de foto's eigenlijk worden. De meesten zijn binnen geschoten en komen niet verder dan bureaus of objecten in de buurt. Ik mis vooral portretfototjes, foto's in een discotheek en buitenfoto's. De dingen die ik waarschijnlijk het meeste zal vastleggen :) Dus als iemand geroepen voelt om mensen in hun omgeving (of zichzelf natuurlijk) op de foto te zetten... :P That'd be great!

[ Voor 12% gewijzigd door JarnoD op 12-12-2005 15:46 ]

->Jarno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=2&Id=1523 voor foto's (gemaakt met deze telefoon) en een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 15:33
Gisteren de V600i binnengekregen als vervanger voor m'n T610 en wat me opvalt is: wow er is al veel vooruitgang geboekt zeg! Altijd grappig om fifa 2006 en De Sims 2 op je gsm te spelen! Radio functie is heel handig, geheugen is veel te klein maar voor een 5-tal mp3kes is het wel te doen... Voor de rest gelijkt de gsm wel fel op de T610, al vrees ik ervoor dat hij even sterk zal zijn.

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartack
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2024
Wat heeft Vodafone verandert aan de k600i om er een v600i van te maken? Is het bv mogelijk om op de v600i een mp3 als ringtone te gebruiken? Bij mijn huidig toestel (k700i) ook van Vodafone kan dat namelijk niet (alleen als je ze ervoor betaald maar niet je eigen gedownloade mp3's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Jawel, dat kan gelukkig gewoon. De veranderingen (voorzover ik weet, heb geen k600i in m'n handen gehad om te vergelijken) zijn:

- Zwarte stukken ipv. zilvergrijs
- Knopje Vodafona Live! aan de zijkant
- Ander (beter lees ik in reviews) toetsenbord
- Ander (wederom beter, imho en volgens de reviews) klepje aan de achterkant om je camera aan de achterzijde te beschermen
- Vodafone live! knop in menu, in plaats van standaard internetknop
- Achterkant staat Vodafone met Vodafone logootje in plaats van Sony Ericsson met dat logo
- Onderaan op de voorkant staat Vodafone

Eigenlijk alleen maar verbeteringen en veel branding.

[ Voor 6% gewijzigd door sdomburg op 01-02-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
en een paar afbeeldingen die je nie wegkrijgt (van ik van proximus, deel van vodaphone) maar voor de rest valt het goe mee. nog een voordeel vind ik de usb kabel, eindelijk geen wap meer voor thema's en games

edit: om usb kabel in te steken, is dat normaal dat da beschermdopje niet uit je pc kan maar dat je het moet overplooien?

[ Voor 25% gewijzigd door NoReason op 02-02-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nou verschil tussen de v en k 600i??

want ik zie net dit aan mij voorbij kome B)

http://www.dixons.nl/De_o...roductmenu=specifications

edit: goede actie?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Jah goede actie, de telefoon is trouwens overal nu 99 euro, dus BC, T4T, VF CP, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:30:
is er nou verschil tussen de v en k 600i??

want ik zie net dit aan mij voorbij kome B)

http://www.dixons.nl/De_o...roductmenu=specifications

edit: goede actie?
Anders kijk je 2 reacties boven je |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:10:
Jah goede actie, de telefoon is trouwens overal nu 99 euro, dus BC, T4T, VF CPetc...
welke winkels zijn dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
bd denk'k belcompany :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

BelCompany, T for Telecom, Vodafone City Point.

Beetje afkorting-overkill inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had de V600i voor 180 euros gekocht.. 1 dag later kostte hij nog maar 100 euros....
dan voel je je toch best ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galaxis
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:57:
had de V600i voor 180 euros gekocht.. 1 dag later kostte hij nog maar 100 euros....
dan voel je je toch best ***
die actie van 100 euro voor het toestel duurde maar 4 dagen ,daarna kostte hij weer 179,99 , en nu geloof ik 149,99

[ Voor 7% gewijzigd door Galaxis op 12-02-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galaxis schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:04:
[...]

die actie van 100 euro voor het toestel duurde maar 4 dagen ,daarna kostte hij weer 179,99 , en nu geloof ik 149,99
ow :o ..
ik was 4 weken later nog in die winkel om beltegoed te kopen en toen lag hij er nog steeds voor 100 euro..(vodafone city point in arnhem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sony Ericsson K610 klik

ziet er wel leuk uit :)

• Muramasa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:55
Heb gister maar eens de SE V600i op de kop getikt.

Dat je alleen maar DRM-bestanden als ringtone kunt instellen, is onzin. Gewone mp3-bestanden werken uitstekend. Ook de branding viel me erg mee, je kunt praktisch alle Vodafone logo's verwijderen en veranderen naar je eigen voorkeuren. Eigen themes werken uitstekend. En voor de mensen die het willen weten; Vodafone heeft geen beperkingen op het toestel gezet dat je alleen met Vodafone Live gedownloade bestanden kunt gebruiken (zoals Java games). Alles is gewoon prima via BT over te zetten.

Zelf vind ik het camera schuifje handig, je lens blijft beschermd tegen stof en je kunt even snel een fototje nemen (zelfs als toetsenblokkering aanstaat).

Zowel hard- als softwarematig vind ik dit ding dik in orde. Alleen jammer van het ontbrekende cardslot, maar voor zo'n prijs (heb hem voor 89,95 euro bij de Phone house gehaald) zeker geen miskoop.

[ Voor 16% gewijzigd door Muramasa op 16-02-2006 16:26 ]

• Gallus
  • Laatst online: 11-09 20:57

Gallus

Cheesy

Morgoth88 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:24:
Heb gister maar eens de SE V600i op de kop getikt.

Dat je alleen maar DRM-bestanden als ringtone kunt instellen, is onzin. Gewone mp3-bestanden werken uitstekend. Ook de branding viel me erg mee, je kunt praktisch alle Vodafone logo's verwijderen en veranderen naar je eigen voorkeuren. Eigen themes werken uitstekend. En voor de mensen die het willen weten; Vodafone heeft geen beperkingen op het toestel gezet dat je alleen met Vodafone Live gedownloade bestanden kunt gebruiken (zoals Java games). Alles is gewoon prima via BT over te zetten.

Zelf vind ik het camera schuifje handig, je lens blijft beschermd tegen stof en je kunt even snel een fototje nemen (zelfs als toetsenblokkering aanstaat).

Zowel hard- als softwarematig vind ik dit ding dik in orde. Alleen jammer van het ontbrekende cardslot, maar voor zo'n prijs (heb hem voor 89,95 euro bij de Phone house gehaald) zeker geen miskoop.
Verkopen ze hem nu voor slechts 89,95 bij Phone House, terwijl hij bij Vodafone 149,95 kost?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Jammer dat hij simlock vrij (k600i) nog zoveel geld kost. Ik heb voor 5.95 mijn abbonnement voor een jaar verlengd, maar het joystickje van mijn inmiddels ruim twee jaar oude t630 werkt echt zo goed als niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:31
Blaatschaap11 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:53:
Jammer dat hij simlock vrij (k600i) nog zoveel geld kost. Ik heb voor 5.95 mijn abbonnement voor een jaar verlengd, maar het joystickje van mijn inmiddels ruim twee jaar oude t630 werkt echt zo goed als niet meer.
Tja, via Google kun je zo een aantal unlock-services vinden die voor gemiddeld 20 euro een V600i kunnen unlocken. Dat is natuurlijk wel misbruik maken van de subsidie die Vodafone op de gesimlockte prepaid V600i's geeft, maar het -is- een mogelijkheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkopen ze hem nu voor slechts 89,95 bij Phone House, terwijl hij bij Vodafone 149,95 kost?

Daar ben ik dus ook benieuwd na. Als ik morgen tijd heb ga ik t is testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Haay schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:25:
[...]

Tja, via Google kun je zo een aantal unlock-services vinden die voor gemiddeld 20 euro een V600i kunnen unlocken. Dat is natuurlijk wel misbruik maken van de subsidie die Vodafone op de gesimlockte prepaid V600i's geeft, maar het -is- een mogelijkheid...
Ik zoek ook een K600i, want ik vind die V600i weer niet zo mooi. Maar ik houd het allemaal in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Ik ben nu een paar weken in het bezit van een V600i, waar ik best wel tevreden over ben. :) Nu is het mij alleen opgevallen dat zowel de K600i als de K750i veel mooiere icoontjes gebruiken. Is er een manier om deze over te zetten? Of moet je dan de hele software (laten) flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Schop! Ik ben nu een weekje eigenaar van de K600i, en afgezien van dat de toetsen qua multitap niet zo jofel reageren, vooral bij sms'en onhandig, ... had ik nog een vraagje...

ik heb zo af en toe naast mijn verbindings-icoontje linksbovenin een blauw cirkeltjes-icoon staan... er wordt nergens in de handleiding gezegd waar dat voor staat. Is het je bereik met FM-radio of heb ik een service aanstaan die ik maar gauw kan uitzetten? :X :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Topicstarter
Nee, dat vierkantje met 3 halve cirkeltjes erin staat voor 3G(Ontvangst) dus dan kun je opties zoals videocall gebruiken en sneller internetten. Je kunt onder opties en dan bij netwerken deze functie uitzetten. Je kunt daar kiezen tussen GSM & 3G of alleen GSM. Als je nooit videocalled of iets degelijks dan is het beter om het uit te zetten, bespaar je erg veel batterij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha tweakers,

Sinds een paar dagen ben ik trotse eigenaar van een Sony Ericsson V600i.
M'n eerste indruk is heel positief, ik zit alleen met één maar...

Deze maar is het gespreksvolume van de V600i.
Je kunt verschillende profielen instellen voor binnen, buiten enz, maar als ik
buiten in een drukke omgeving sta en het volume tijdens het bellen op de max. stand
zet, dan nog is het niet zo hard als dat ik bij andere GSM toestellen van andere merken
heb ervaren.

Ik heb contact gehad met Sony Ericsson en die konden niets nuttigs vertellen over het "probleem".
Op internet las ik dat een update misschien uitkomst kan bieden, maar de laatste update staat er al op.

Het rare vind ik, dat als ik in het service menu ( > * < < * < * ) ga naar de optie oortelefoon en daar het volume op max. zet, het volume een stuk harder is en dus wel goed te verstaan zou zijn in een drukke (buiten)omgeving. Echter in dit service menu kun je die volume stand niet opslaan.
(Dit geeft echter wel aan dat de GSM niet defect is).

Is dit gewoon een eigenschap van de V600i/(K600i) of ook van andere Sony Ericsson telefoons?
En uhm... Is hier iets aan te doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben nu ook blijde bezitter van de V600i als opvolger van mijn Samsung E730. Opzich wennen aan de andere soort layout (en dat menu knopje) maar verder ben ik er wel blij mee. Het volume hier werkt naar behoren, ook op het station kon ik mijn vriendin erg goed verstaan (mijn Nokia 6110 had een stuk slechter geluid - de E730 werd erg schel bij hard volume).
Bluetooth werkt een stuk beter dan de E730, echter de software erachter voor het onderhouden van je contact-nummers is een heel erg stuk minder (alleen synchronsatie). De afstandbediening applicatie werkt erg goed, de pc-als-headset optie werkt bij mij niet 100%; ik hoor de persoon wel maar kan niet terugpraten (microfoon goed ingesteld).
Batterij op 3G loopt gewoon erg snel leeg, terug gezet op normaal GSM werkt hij langer maar een tikkeltje slechtere kwaliteit geluid. Geluid is "ok", grote verbazing is dat de speaker aan de achterzijde van het toestel zit. MP3's kunnen gewoon erop worden gezet (niets met DRM ofzo) en de 3gp bestanden speelt hij iets vloeiender af. Klein minpuntje, op de doos stond dat er een golf-spel op zou zitten, echter heb ik 2 trial versies van resp. Snowboarden en Splinter Cell.
Dat is mijn ervaring na 1 weekend spelen :P

Ik heb zo'n Vodafone versie, kan ik hierop wel de nieuwste software installeren via die update manager?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. dan zal ik dat met dat geluid toch nog eens even bekijken en anders nog is navragen
bij Vodafone.

Wat betreft de update: De V600i kun je gewoon updaten via de Update Service die te vinden is op de website van Sony Ericsson. Je moet hiervoor echter wel een DSS-25 hebben, want met de bijgeleverde USB kabel kun je alleen data zoals themes, ringtones etc. overzetten en geen updates.

De laatste update is overigens: R2T002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:55:
Je moet hiervoor echter wel een DSS-25 hebben
Vandaar dat de kabel het niet deed :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Bedankt SurG, ik ben nou gerustgesteld dat ik niet voor een een of andere service betaal die ik niet afneem... en heb het gelijk uitgezet. Ik wap / mms / of videocall nooit, ik bel gewoon! Dus is gsm genoeg voor me en gelukkig wat batterijbesparender.

Ik vergeet wel eens het lens-schijfje dicht te draaien... terwijl ik dus wel uit de foto modus ga. Hij staat dan nog een paar uur opengedraaid en zodra ik er achter kom schuif ik hem snel dicht... :P maar ik heb wel het idee dat mijn batterij ongemerkt harder opgaat hierdoor. Iemand die dit kan bevestigen?

Bij de T630 had ik geen schuifje voor de lens...dus ben het niet gewend om m dicht te doen :+

[ Voor 24% gewijzigd door Dark Blue op 15-03-2006 15:26 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We hebben videocall getest.. (een kennis heeft nu ook een V600i)

1 woord.. (oh wacht, ik hou het netjes).. BAGGER!
Hapert enorm en loopt soms achter, geluid gaat via de speaker dus erg slecht te horen (ok, daar is de headset voor) en die kleine cam op de voorkant heeft een enorm fish-eye lens effect. Met zijn 2en naast elkaar "op de camera" is alleen te doen als je de telefoon een goeie meter van je af houd, maar dan zit je weer met het geluid.

Mijn schuifje staat bijna altijd open, maar het lijkt me dat de lens zich uitschakeld als het programma ervoor neit actief is, dat dus de schuif puur een stof-beschermer/trigger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hmm, ik had gehoopt dat daarmee mn batterijgebruik wat achteruit zou gaan, maar het lijkt erop dat dat nu met het uitzetten van dat 3G netwerk wel gaat gebeuren.
Mijn telefoon heb ik nu zo'n 10 dagen en ik heb 'm al 2x aan het sap mogen leggen omdat hij aan het einde van zn batterij uitging. Not funny met zo'n nieuwe telefoon, denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dark Blue schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:44:
Hmm, ik had gehoopt dat daarmee mn batterijgebruik wat achteruit zou gaan, maar het lijkt erop dat dat nu met het uitzetten van dat 3G netwerk wel gaat gebeuren.
Mijn telefoon heb ik nu zo'n 10 dagen en ik heb 'm al 2x aan het sap mogen leggen omdat hij aan het einde van zn batterij uitging. Not funny met zo'n nieuwe telefoon, denk ik dan.
de K600 is een stuk minder zuinig dan de T610 en T630, dat heb ik ook gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is deze telefoon het goedkoopste?

Wat denken jullie e720 a 150 euri, of deze v600 voor ? euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

V600i van Proximus Vodafone:

+ USB kabel erbij
+ Fotocamera voldoet aan de eisen

- Geen afbeelding of aparte ringtone per beller

Al met al vind ik het feit dat je geen mp3 of afbeelding bij een beller kan zetten best wel hééél bagger. Software updaten gaat niet via USB kabel en er is nergens info te vinden hoe dat wel gaat lukken. Volgens de handleiding moet het gewoon kunnen, maar goed... daar heb ik niet zo veel aan.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Eijkb schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:47:
V600i van Proximus Vodafone:

+ USB kabel erbij
+ Fotocamera voldoet aan de eisen

- Geen afbeelding of aparte ringtone per beller

Al met al vind ik het feit dat je geen mp3 of afbeelding bij een beller kan zetten best wel hééél bagger. Software updaten gaat niet via USB kabel en er is nergens info te vinden hoe dat wel gaat lukken. Volgens de handleiding moet het gewoon kunnen, maar goed... daar heb ik niet zo veel aan.
Met mijn V600i met standaard firmware kan ik gewoon een afbeelding of ringtone toewijzen aan een specifiek contact hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al weer een tijdje een V600i. Nu kwam ik er laatst achter dat je via de Sony Ericsson website de telefoon een firmware update kunt geven.

http://www.sonyericsson.c...=10290&fid=21839&esi=true

Er wordt gezegd dat je een deskstand DSS-25 nodig hebt. Die heb ik dus niet. Wel zat er een mini-USB kabeltje bij...maar dat werkt ook niet.

Op internet vind je ook DKU-11 kabels...orginele of niet vanaf 10 euro. Werken die ook?

Nu heb ik thuis nog wel een DRS-11 RS232 kabel liggen. Kan ik die voor dat doel ook gebruiken?

Verder heeft mijn broer een P800. Daar zit ook dezelfde aansluiting op. Zou ik de deskstand van die telefoon kunnen gebruiken? Die heeft ook een USB aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alleen de DSS-20 en de DSS-25 kan je daarvoor gebruiken. Je broer heeft bij zijn P800 een DSS-20 gekregen en daarmee kan je het dus doen....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendinnetje heeft gisteren een K600i aangeschaft (simlock-vrije losse telefoon) en twijfelt of ze hem zal houden.

Wie van de gebruikers kan mij zijn ervaringen geven na een tijdje gebruik? Batterijduur ok als je 3G uitschakelt? Menu's blijven goed werken? Snelheid van menu's goed? Joystickje blijft werken? Geluid blijft goed na verloop van tijd?

Kortom, wie heeft hem een tijd gebruikt en kan me vertellen of het een fijne telefoon is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus

Gallus

Cheesy

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:16:
Mijn vriendinnetje heeft gisteren een K600i aangeschaft (simlock-vrije losse telefoon) en twijfelt of ze hem zal houden.

Wie van de gebruikers kan mij zijn ervaringen geven na een tijdje gebruik? Batterijduur ok als je 3G uitschakelt? Menu's blijven goed werken? Snelheid van menu's goed? Joystickje blijft werken? Geluid blijft goed na verloop van tijd?

Kortom, wie heeft hem een tijd gebruikt en kan me vertellen of het een fijne telefoon is of niet?
Ik heb mijn V600i nu precies een jaar en ben tevreden. Bellen en SMSen verloopt nog steeds probleemloos. Het joystickje reageert nog prima en het navigeren door de menu's verloopt vlotjes.

De kwaliteit van de foto's is alleen niet om over naar huis te schrijven en het openen/bekijken van foto's gaat nogal traag. De MP3-speler en radio doen wat ze moeten doen, maar ik gebruik ze nooit. Accuduur is niet echt denderend, ook zonder 3G. Iedere week moet hij wel een paar keer aan het sap.

Voor mij een fijn toestel in ieder geval. :) Ik weet niet wat je vriendinnetje ervoor betaald heeft, maar tegenwoordig kost een K750i ook niet zo gek veel meer en dat is toch een veel mooier toestel in veel opzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*lief klein zacht schopje* :) even een repost van mijn topic nav slotje/advies van Eggy:

Ik zat net met mijn SE K600i te spelen, en vond daar ergens verstopt onder Organizer de optie 'Synchronisation'. Daar kun je vervolgens een 'account' aanmaken, en in dat account stel je in met welke server je wilt syncen, je username, password, etc, evenals wat je wilt syncen: alleen agenda, of bijv ook contacts, todo's, notes. Heel leuk allemaal, maar... hoe wordt er nou gesynced?
Weet iemand welke standaard/whatever er gebruikt wordt voor deze over-het-internet-sync?
Ik heb reeds geprobeerd als server mijn IP in te vullen en met tcpdump mee te kijken wat er allemaal aan traffic langskwam, maar daar kwam niks naar boven (of ik kijk er uiteraard kei overheen).
Sony-Ericsson is er ook vrij lichtvoetig over - ik kan in hun handleidingen alleen terugvinden dat je bovenstaande info kunt invullen, niet met wat voor systeem je kunt syncen. Is het exchange? Kan het ding iCal bestanden (.ics) lezen en schrijven per (s?)ftp?
Ik hoop dat iemand het me hier kan vertellen, want ik wil heel graag mn agenda dagelijks syncen met mijn pc zonder fysiek bij mn pc in de buurt te moeten zijn. Mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ben ik er uit; het gaat via SyncML, en via een (opensource) synchronisatieserver als Funambol Data Synchronisation Server kun je het ding laten syncen met praktisch alles dat SyncML praat of middels een plugin SyncML kan gaan praten. Gaaf spul!
Pagina: 1 2 Laatste