Toon posts:

Ondertiteling film

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film gedownload, maar de ondertiteling staat er al onder. Het probleem is dat de ondertiteling niet gelijk loopt met de film... Kan ik dit nog veranderen?

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-02 16:00
nee

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja ;)

kleb: wat beter zoeken op de bekende DVD-backup sites :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Als de ondertiteling mee gecodeerd is in de film heb je toch echt een probleem volgens mij.

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

als de ondertiteling in een apparte file zit, kan je dat zelf regelen maar zoals Walter zegt, als ie echt in de film zelf geplakt is, kan dat niet

Powered by: blond bier

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-02 16:00
en dat ie erin gecodeerd is, haal ik uit de -zeer sumiere- startpost. Vandaar dus mijn antwoord dat het niet kan. Ik meen ooit iets gelezen te hebben van software die ordertitels herkend en deze zwart kleurt zodat ze niet meer opvallen. En dan kun je er weer nieuwe subs over zetten. Makkelijker is om gewoon zelf de dvd te kopen :P Of een goede variant te downen :P

Maar downloaden = warez hier op GoT, en dus verboden.

Verwijderd

Foei! dlen van films. Dat doet toch niemand O-)

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je zou ook een stukkie zwarte balk erin kunnen zetten met virtualdub en dan gewoon een andere sub erin zetten. Maar dan ben je ten eerste een stukje van je beeld kwijt en daarna ben je ook nog lang bezig om de sub er weer in te zetten.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Paultje3181 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:58:
Maar downloaden = warez hier op GoT, en dus verboden.
Dus het downloaden van een film is per defenitie warez? Beetje vreemde redenering he.....

Verwijderd

Dit topic gaat echt nergens over. Illustreerd mooi dat een goede _duidelijke_ startpost de eerste eis is voor een levensvatbaar topic. Je kan proberen dat in 1 zin te doen, maar dat blijkt toch niet afdoende te zijn. ;)

Ik zou je willen aanraden een kijkje te nemen in de Faq: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime en daarmee zul je de site www.doom9.org vinden voor meer informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.