Ik ben op zoek naar een Wireless access point om een draadloos netwerk aan te leggen in mijn huis. Het zou bovendien handig zijn als dit Wireless Access point tegelijkertijd ook als ADSL modem fungeert (analoog), maar dit is geen absolute eis..
Tijdens mijn speurtocht is mijn oog gevallen op een aantal Linksys producten.
Geen ADSL modem, alleen access point.
De WRT54G: pricewatch: Linksys WRT54G (4x 100Mbps, 54Mbps)
De WRT54GS: pricewatch: Linksys WRT54GS (4x 100Mbps, 54Mbps)
ADSL modem en access point in 1:
De WAG54G pricewatch: Linksys WAG54G, ADSL (4x 100Mbps, 54Mbps, Analoog)
Op het moment gebruik ik een Speedtouch 510 voor mijn ADSL verbinding. Deze haalt een maximale upload van ~800 kbit.
Helaas heb ik nergens kunnen vinden tot wat voor upload de Linksys WAG54G in staat is.
Als deze namelijk geen hogere upload aankan, schaf ik liever WRT54G of GS aan.
Wie heeft er ervaringen met de ADSL capaciteiten van een WAG54G? En dan vooral de maximale upload?
Zijn er nog problemen met de WAG54G's die nu te koop zijn in de winkel? ( linksys wag54g verliest verbinding met internet )
Tijdens mijn speurtocht is mijn oog gevallen op een aantal Linksys producten.
Geen ADSL modem, alleen access point.
De WRT54G: pricewatch: Linksys WRT54G (4x 100Mbps, 54Mbps)
De WRT54GS: pricewatch: Linksys WRT54GS (4x 100Mbps, 54Mbps)
ADSL modem en access point in 1:
De WAG54G pricewatch: Linksys WAG54G, ADSL (4x 100Mbps, 54Mbps, Analoog)
Op het moment gebruik ik een Speedtouch 510 voor mijn ADSL verbinding. Deze haalt een maximale upload van ~800 kbit.
Helaas heb ik nergens kunnen vinden tot wat voor upload de Linksys WAG54G in staat is.
Als deze namelijk geen hogere upload aankan, schaf ik liever WRT54G of GS aan.
Wie heeft er ervaringen met de ADSL capaciteiten van een WAG54G? En dan vooral de maximale upload?
Zijn er nog problemen met de WAG54G's die nu te koop zijn in de winkel? ( linksys wag54g verliest verbinding met internet )
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.