Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hehe, net ff m'n beltegoed opgevraagd, u heeft nog: 119 gulden en 0 cent in de bundel van deze maand.
Misschien omdat Nokia zo goed is?Op zondag 07 januari 2001 13:04 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Waarom heeft bijna iedereen een nokia?
Mijn sendo D800 is beterOp zondag 07 januari 2001 13:07 schreef -BrZ- het volgende:
[..]
Misschien omdat Nokia zo goed is?
Verwijderd
zou ik ook krijgen. 2 maanden op zitten wachtenOp zondag 07 januari 2001 13:09 schreef Obi het volgende:
Ik heb zo'n 8850. Is wel een fijn apparaat, maar erg prijzig.
toen maar een deal gemaakt voor een 8210
Verwijderd
Maaurh, tegenwoordig heeft bijna iedereen een 3310
Hmz.. "Deal gemaakt voor een 8210..." Ik mag hopen een deal met de lokale 'phones 4 you'-winkel ofzo..?Op zondag 07 januari 2001 13:31 schreef RobtH het volgende:
[..]
zou ik ook krijgen. 2 maanden op zitten wachten
toen maar een deal gemaakt voor een 8210
Verwijderd
nope. het zit zo: ik had een 8850 besteld, maar dat ding kwam maar niet. moeite met levering, prijsstijgingen blablabla...Op zondag 07 januari 2001 13:36 schreef Obi het volgende:
[..]
Hmz.. "Deal gemaakt voor een 8210..." Ik mag hopen een deal met de lokale 'phones 4 you'-winkel ofzo..?
nou een goede vriend van me heeft een eigen bedrijf. charlotte en ik moesten ieder voor hem dus een site bouwen (heeft 2 gedeeltes zijn bedrijf. charlotte doet het radardetectiegedeelte, ik het navigatiegedeelte). En daarvoor krijgen we dus een 8210 (charlotte heeft hem al. haar gedeelte is nog niet klaar. ik heb hem nog niet. mijn gedeelte is zo goed als af).
EDIT: de toestellen zijn uiteraard legaal en met 1 jaar garantie. die vriend van me had bij zijn bedrijf ook een gsm-gedeelte maar daar is ie mee gestopt
idd tijd voor een nieuwe
* uibeltje is er niet erg zuinig mee
Verwijderd
Oh jee dat klinkt nogal.. gefrustreerdOp zondag 07 januari 2001 13:49 schreef RobtH het volgende:
En daarvoor krijgen we dus een 8210 (charlotte heeft hem al. haar gedeelte is nog niet klaar. ik heb hem nog niet. mijn gedeelte is zo goed als af).
Verwijderd
een vd eerste echte gsm's
ik mis mijn 8810 best wel nu
Nokia 7110
allebei KPN en Libertel abbo's.
Kaartje wisselen = no problemo.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
nee hoor!Op zondag 07 januari 2001 13:50 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Oh jee dat klinkt nogal.. gefrustreerd![]()
![]()
we wisten toch al dat je me zo inhaalt!
jij kan html met notepad. en ik zit hier maar als newbie met dreamweaver te rommelen
Nokia 6210 Libertel 360 ABO
Ik wil een 9210 ! Check hem out:
http://www.nokia.com/phones/9210/
Nokia rules gewoon !
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Verwijderd
Ach... tja..Op zondag 07 januari 2001 13:53 schreef RobtH het volgende:
[..]
nee hoor!
we wisten toch al dat je me zo inhaalt!
jij kan html met notepad. en ik zit hier maar als newbie met dreamweaver te rommelen
Zoveel kan ik nou ook niet met html hoor.. tzou beter kon als ik eens snapte hoe ik met flash5 om kan gaan
Maar jou site is ook mooi hoor! Je bent gewoon sneller maar echt niet slechter
Verwijderd
sneller? jij bent toch aan de gang met radardetectie?Op zondag 07 januari 2001 14:00 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
Ach... tja..![]()
![]()
Zoveel kan ik nou ook niet met html hoor.. tzou beter kon als ik eens snapte hoe ik met flash5 om kan gaan![]()
Maar jou site is ook mooi hoor! Je bent gewoon sneller maar echt niet slechter
Verwijderd
En jij toch met het Navigatie winkeltje?Op zondag 07 januari 2001 14:03 schreef RobtH het volgende:
[..]
sneller? jij bent toch aan de gang met radardetectie?
Verwijderd
oja da's ook snel ja...Op zondag 07 januari 2001 14:07 schreef Pacific_Ocean het volgende:
[..]
En jij toch met het Navigatie winkeltje?
nou die 8210 nu snel hier en het is goed!
Veel te groot :P:POp zondag 07 januari 2001 14:05 schreef Xeno het volgende:
Ik zou gaan voor een 6210
8210 is kewl..
Nou ja, niet zo kewl als de 8250

Laat me niet lachen... Ben je in de verkooppraatjes van wannahaves-tell-sell getuind..? Whoehahaha... In ieder geval ziet dat ding er niet uit...Op zondag 07 januari 2001 13:17 schreef UltraDEV het volgende:
[..]
Mijn sendo D800 is beter
Als je op de site van sendo kijkt, staat dáár zelfs dat de enige plek waar die te koop is wannahaves.com... dus het is gewoon een of ander kloon-toestel door wannahaves op de markt gepleurt.
Ik durf te beweren dat Nokia de beste GSM fabrikant is op dit moment.
Verwijderd
ja die gsm is net een surfplankOp zondag 07 januari 2001 14:17 schreef Obi het volgende:
[..]
Laat me niet lachen... Ben je in de verkooppraatjes van wannahaves-tell-sell getuind..? Whoehahaha... In ieder geval ziet dat ding er niet uit...
Als je op de site van sendo kijkt, staat dáár zelfs dat de enige plek waar die te koop is wannahaves.com... dus het is gewoon een of ander kloon-toestel door wannahaves op de markt gepleurt.
echt zo'n Hi Prepay kleutertelefoon (niveau van Swing200).
Nokia is gewoon de beste.
en zeker de 8850
die 8810 beviel me al perfect, maar toen die maat van me een 8850 bij zich had wist ik gewoon wat ik wilde hebben!
maar ja: 8210 is ook goed...... jammer dat er geen schuifklepje op zit. maar dat heb ik al opgelost door een 8850-look klepje te kopen (die overigens met een klikschuif-mechanisme is uitgevoerd. schiet ie dus snel open zoals een 7110!)
Verwijderd
Die heeft vriendje ook...Op zondag 07 januari 2001 14:10 schreef ik_zei_de_gek het volgende:
Ben ik de enige die nog zo'n museumstuk)heeft??
Nokia 5110 met Libertel
Ik heb een 3210 met een zwarte katten frontje...
Is mijn 5e telefoontje, hier voor had ik een:
Zwarte swing 100 prepay --> was van mijn broertje en die moest hem weer terug
blauwe swing 200 prepay --> meegwassen
gele swing 100 prepay --> is er gewoon mee gekapt
metalic blauwe swing 240 --> laten vallen
Mjah, hebben de nokia's ook 2 weken stand-by?Op zondag 07 januari 2001 14:17 schreef Obi het volgende:
[..]
Laat me niet lachen... Ben je in de verkooppraatjes van wannahaves-tell-sell getuind..? Whoehahaha... In ieder geval ziet dat ding er niet uit...
Dat is wel een GSM, maar valt niet onder de klasse "mobiel"
Verwijderd
OBI heeft gelijk......Op zondag 07 januari 2001 14:17 schreef Obi het volgende:
[..]
Nokia is gewoon de beste
K zou echt geen ander willen, voral omdat je op een naam 5 nummers kan opslaan en adressen. (e-mail- en post-adres)
There's no place like 127.0.0.1
word binnenkort geel denk ik
Wanted to give it up... Never never could I stop
Verwijderd

Zilver, met raampje in Kleppie.
silver model en champaign gold
incl. gratis earmicrophone
adviesprijs ƒ 1049,-
Met Ben Prepaid, (Perfect in Randstad) F 180, met F 50 Beltegoed.
115 gram, 10 bij 4 bij 2 cm.
8-)8-)8-)8-)8-)8-)btw of crz libertel 360 abo erbij..
oja en ik kan lekker 180 smsjes kwijt en WAPpen
Verwijderd
- Ericsson A1018s
- Ericsson A2618s
- Nokia 3210
- Nokia 3310
- Nokia 7110
- Motorola M3588
- Motorola M3688
- Motorola M3888
- Siemens C35i
- Siemens M35i
- Samsung SGH-2100 (posting MoJo)
En ga binnenkort een Nokia 6210 kopen (de grijze, de zwarte vind ik lelijk), en blijf erbij, helemaal omdat ik veel toestellen heb en dus ken, dat Nokia het beste merk is.

Mijn favo is en blijft toch nog de Nokia 3210. Gewoon een GOED toestel. De 3310 kan meer, ala, maar de 3210 vind ik beter qua plastics die 'ie bevat. De frontjes van de Nokia 3310 gaan heel snel loszitten en "kraken" nogal. De trilfunctie van de 3310 rulez, BTW.
Ik zou voor een Nokia 6210 gaan. Absoluut momenteel, zonder twijfel hét toestel. En nog een hele goede ook!
Succes met je keuze!
Verwijderd
S35i; geinig apparaatje, lekker licht & prima performance (Li-On ofzowiets accuutje standaard), incl. diverse gadget functies (agenda, IR-port om je Palm-dragende collegae te zieken, ingebouwde GSM modem)
M35i; mocht daarna nog es foon van de zaak uitzoeken, maarja niet zo duur en wilde geen run-of-the-mill N0kia... Inderdaad een lekker stuitervast & waterdicht toestelletje, kanariegeel
Oftewel, abootje van de zaak hangt in de S35, de M35 bewaar ik wel voor nood (tot de Russen komen?
Groot gelijk ! Hier nog wat specs :Op zondag 07 januari 2001 15:32 schreef Sebastard het volgende:
[..]
En ga binnenkort een Nokia 6210 kopen (de grijze, de zwarte vind ik lelijk), en blijf erbij, helemaal omdat ik veel toestellen heb en dus ken, dat Nokia het beste merk is.
[..]
Ik zou voor een Nokia 6210 gaan. Absoluut momenteel, zonder twijfel hét toestel. En nog een hele goede ook!
Full Specifications
Size
Weight: 114g
Dimensions: 129.5 x 47.3 x 18.8 mm, 95cc (with standard BLS-2N Battery)
Display
High resolution, illuminated, full-graphics dynamic display 96 x 60 pixels
Memory functions
Large dynamic memory:
500 names with 3 numbers and 1 text, (max. input under one name is 5 numbers and 2 texts).
Up to 150 text only messages, 50 picture messages, or any combination of these.
Up to 220 calendar notes.
Voice dialing
Memory for 10 numbers
Predictive text input
Predictive text input for over 10 languages. Support for major European languages.
Short Message Services:
Send and receive message up to 160 characters
Picture messaging:
Send pictures with text to other compatible phones Graphical CLI icons
Dual band operation
EGSM 900, GSM 1800 and GSM 900/1800 dual-band networks. Automatic switching between the bands.
Language Options
Supports major European and Asian languages. Offered in various language packages.
Hardware characteristics
Internal antenna
Internal vibra alert
Real-time clock with backup cell
Voice recognition algorithm in DSP
Extended performance through 3V technology
Triple codecs (HR, FR, EFR)
Ringing volume minimum 105 dB, at 5 cm distance for most ringing tunes
Personalization options
Profile Selection (enables fast selection of phone settings for different environments)
Ascending ringing tones
Personal alert tones
Over-the-air phone downloads (ringing tone, phone-book)
Feature customisation supports full range of operator air time providing applications
3 Games (Snake II, Opposite, Pairs II)
Calculator
Alarm clock
Advanced wireless solutions
WAP 1.1 browser
High Speed Circuit Switched Data (HSCSD) allowing up to 43.2 kbps data rates (NT)
Data support 9.6 & 14.4 kbps single slot or HSCSD (2+2, 3+1, non transparent) via IrDA or cable
Infrared for wireless communication between phone and compatible PC or printer.
Infrared transfer of names, phone numbers and calendar notes between compatible phones.
Over-the-air activation for sending/receiving picture messages, names and numbers (business cards), caller group logos, calendar notes and receiving ringing tones, operator logos and WAP settings.
Professional applications
Advanced Calendar
PC Suite for Nokia 6210
With PC Suite for Nokia 6210 it's easy to transfer data between the phone and a compatible desktop or notebook PC.
You can synchronize calendar entries and names in the Phone book, compose personal ringing tones or make your own graphics.
PC Suite is compatible with MS Schedule 7.x and MS Outlook 97/98 and communicates either via the IrDA infrared link or via the Nokia DLR-3P serial cable.
Verwijderd
Vind de toestellen van Siemens goed, alleen vind ik de geluidskwaliteit (i.v.m. Nokia) erg tegenvallen. En ze worden heel snel smerig, door al die gleufjes die er in zitten.Op zondag 07 januari 2001 15:37 schreef Hanz het volgende:
Heb 2 Siemensen, lijk wel een fan!
S35i; geinig apparaatje, lekker licht & prima performance (Li-On ofzowiets accuutje standaard), incl. diverse gadget functies (agenda, IR-port om je Palm-dragende collegae te zieken, ingebouwde GSM modem)
M35i; mocht daarna nog es foon van de zaak uitzoeken, maarja niet zo duur en wilde geen run-of-the-mill N0kia... Inderdaad een lekker stuitervast & waterdicht toestelletje, kanariegeelmaarja uttis graties he...
Oftewel, abootje van de zaak hangt in de S35, de M35 bewaar ik wel voor nood (tot de Russen komen?)
Goh.. ja, dat heb je nodig!! Voor als je op vakantie gaat en geen lader mee wilt nemen ofzo...Op zondag 07 januari 2001 14:56 schreef UltraDEV het volgende:
[..]
Mjah, hebben de nokia's ook 2 weken stand-by?
Als je een lange stand-by tijd wilt moet je die Philips kopen. Die is pas lang stand by.
Ik pleur de mijne elke 5 dagen ofso op de lader en het werkt. totaal geen moeite.
Pff... wat is dat voor belachelijk gewicht?? Veel te zwaarOp zondag 07 januari 2001 15:39 schreef YoNiE het volgende:
[..]
Weight: 114g
[...]
Verwijderd
Jezus, aanstellen is ook een vak hoor! Pfff, sommige mensen hebben ook OVERAL iets over te zeiken/zieken...Op zondag 07 januari 2001 15:48 schreef -BrZ- het volgende:
Pff... wat is dat voor belachelijk gewicht?? Veel te zwaar
6210 roeleert BrZ !!! meer dan je 8210...
Ik doe het het meer om YoNiE en Xeno lastig te vallenOp zondag 07 januari 2001 15:49 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Jezus, aanstellen is ook een vak hoor! Pfff, sommige mensen hebben ook OVERAL iets over te zeiken/zieken...
Verwijderd

- Dual band GSM-900/GSM-1800/EGSM
- Triple Codec FR/HR/EFR
- MAAR 68 gram
- 102mm x 44mm x 19mm
- Full Graphic 96x64 display -- up to 6 - lines
- Extra bright Ice Blue backlight
- Easy, animated user interface
- 50 ringer tones
- Vibrating Ringer
- SMS Text Messaging
- T9- Predictive text input
- Graphic Equalizer
- Clock and Calendar with battery backup
- Agenda with reminder alarm
- Four games : FlippIT, Quaddro, Scizzors, Splash
- Programmable phonebook shortcut keys
- Built-in data/fax via infrared or optional link cable
- Compatible with PC, Psion, Palm and Pocket PC
- Range of custom accessories
- Colours Available: Gunmetal Silver, Chili Red, Azyre Blue and Forest Green
Maar wel heel duur, net zo duur als de Nokia 6210 en voor een toestel dat ik niet ken en naar mijn idee heel veel (qua menu) lijkt op een Samsung moet ik er nog even een nachtje over slapen...

Zo, dat is 'em. Wat is ie geil he? Anyway, de Nokia 6210 rulez!
Die iswel mooi ja, alleen jammer van die antenneOp zondag 07 januari 2001 15:56 schreef Sebastard het volgende:
Hmmm, deze is ook geil!
[afbeelding]
- Dual band GSM-900/GSM-1800/EGSM
- Triple Codec FR/HR/EFR
- Only 68g and 69cc
- 102mm x 44mm x 19mm
- Full Graphic 96x64 display -- up to 6 - lines
- Extra bright Ice Blue backlight
- Easy, animated user interface
- 50 ringer tones
- Vibrating Ringer
- SMS Text Messaging
- T9- Predictive text input
- Graphic Equalizer
- Clock and Calendar with battery backup
- Agenda with reminder alarm
- Four games : FlippIT, Quaddro, Scizzors, Splash
- Programmable phonebook shortcut keys
- Built-in data/fax via infrared or optional link cable
- Compatible with PC, Psion, Palm and Pocket PC
- Range of custom accessories
- Colours Available: Gunmetal Silver, Chili Red, Azyre Blue and Forest Green
Maar wel heel duur, net zo duur als de Nokia 6210 en voor een toestel dat ik niet ken en naar mijn idee heel veel (qua menu) lijkt op een Samsung moet ik er nog even een nachtje over slapen...
Verwijderd
Ik ga hem halen met een Telfort Clarity 360 (éénjarig) abonnement en dan kost hij f 219,- gulden bij Bel Company... Volgens mij is dit bij een andere winkel nog wel goedkoper te krijgen, dus ik ga, zodra ik hem wil, even op prijzenjacht.Op zondag 07 januari 2001 16:09 schreef Xeno het volgende:
Ik heb em i.c.m. een Libertel 240 abo (2jaar). Toen was ie 279,- , eerste 4,5 maanden geen abo-kosten.

Sorry hoor, maar ik vind dat dit geval echt een afschrikwekkend hoog Bart Smit gehalte heeft. Ik heb er effe mee gepield en ik heb knopjes op speelgoed-telefoons meegemaakt die een solidere indruk maakten.
Verwijderd
Ik heb en hoef zelf geen Philips, maar ik hoor er best goede dingen over (stand-by tijd e.d.). En uiterlijk... tja.. ach. Hopen dat je broertje 12 of 13 isOp zondag 07 januari 2001 16:25 schreef Xeno het volgende:
M'n broertje heeft deze nu:
[afbeelding]
Sorry hoor, maar ik vind dat dit geval echt een afschrikwekkend hoog Bart Smit gehalte heeft. Ik heb er effe mee gepield en ik heb knopjes op speelgoed-telefoons meegemaakt die een solidere indruk maakten.
Hmm, tja, hij is 17 en hiervoor had hij een Siemens C25i, dus waarom ie in godsnaam die heeft weggedaan en deze heeft genomen,Op zondag 07 januari 2001 16:36 schreef Sebastard het volgende:
[..]
En uiterlijk... tja.. ach. Hopen dat je broertje 12 of 13 is
Maar goed, die dingen zullen best goed zijn, maar ze zien er niet uit.
het lijkt wel of heel nederland nu massaal de 3210's aan de kant gooit en overstapt op een 3310 die 3210's zie je bijna niet meer in de stad enz.
voor maar 99 pieken en 50 guldens beltegoed! (libertel) wel relaxed dus...
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Verwijderd
Zag hem gister ofzo in Zeist in een telecom winkel.Op zondag 07 januari 2001 12:34 schreef UltraDEV het volgende:
Om mijn gsm te zien ga je trouwens naar www.wannahaves.nl ook de enige plek waar je hem kunt kopen trouwens, je kan ermee ook je eigen geanimeerde logo's maken, superscherp display en er zit libertel op
Maaruh, de SL45 van siemens, heeft niemand die ?
Ik ben er zelf erg blij mee
Verwijderd
Nou! Echt wel...Op zondag 07 januari 2001 19:14 schreef blinkymichiel het volgende:
ik ga binenkort de ericsson T18s kopen denkik...
voor maar 99 pieken en 50 guldens beltegoed! (libertel) wel relaxed dus...
Verwijderd
Die hebben ze nu ook prepaid! Best gaaf ding. Ik geloof bij Telfort ofzo. En de prijs (prepaid) viel best mee.Op zondag 07 januari 2001 22:17 schreef TeleManiac het volgende:
Een Siemens M35i
Op zondag 07 januari 2001 22:30 schreef gerritblaat het volgende:
Zijn er mensen die problemen hebben met noookia 8210??? Mijn schermpje is zwaar langzaam!!! Heb versie 5.21 en de nokia winkel in a'dam zegt dat het daaraan niet ligt en ze KUNNEN zelfs niet daar zelf flashen!!!
Wat moet ik mij bij een langzaam schermpje voorstellen?
Mijn 8210 werkt in ieder geval perfect...
Verwijderd
Heeft de Nokia 3210 dat ook niet?Op zondag 07 januari 2001 22:42 schreef gerritblaat het volgende:
reageert langzaam als je op de knopjes drukt! is een bekent probleem hoor!

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
waarom nie dan? hier heb ik namelijk weinig aan...Op zondag 07 januari 2001 21:11 schreef Sebastard het volgende:
[..]
Nou! Echt wel...*NOT*
maareh, ik mag ook van me opa en oma voor me verjaardag (15 maart) een mobieltje ter waarde van 500 piek uitzoeken...welke zal ik nemen?
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Ja hoor ik heb hem al 2 weken echt stoer. Ingebouwde Mp3 speler, organiser en 32 MB uitbreidbaar tot 128 MBOp zondag 07 januari 2001 22:28 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Maar nog niemand die de SL45 van siemens heeft ?
Ohhh hijs echt relaxed hoor
Sorry
leverbaar in Zilver
stand-by tot 170 uren
beltijd tot 240 minuten
gewicht 88 gram
afmetingen 105x42-46x17 mm
type batterij Lithium-ion
type band 900 - 1800 MHz
WAP ja
tril functie ja
T9 SMS invoer ja
picture messaging ja
grafisch display ja
display regels 6 regel(s)
voicedial 10 nummers
spraakherkening ja
memo recorder 3 minuten
toetsenblokkering ja
mute functie ja
klok functie ja
alarm functie ja
aantal beltonen 39 beltonen
zelf beltonen componeren ja
data via infrarood ja
data snelheid 9600 kbps
SIM toolkit 2 ja
toestel geheugen 500 namen en nummers
24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?
(KPN abo)
www.alcatel.com voor some plaatjes, hehehe.
nokia 3210 -> is in reparatie ( totall loss )
nokia 3310 -> nu in gebuik
simkaartjes
2x ben pre paid
1x ben abbo
1x Libertel Abbo
laatste is veel beter als de rest bij elkaar !!!!
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Is een erg mooi, compact toestel. En heeft een standbytijd van 500 uur! (=3 weken) en die haalt hij echt! Verder heeft hij een uitgebreide organizer en is erg makkelijk in het gebruik. De reden dat ik geen Nokia heb is dat ik ze zo lastig vind in het gebruik.
Laat me raden.......Sebasterd?Op zondag 07 januari 2001 15:23 schreef MoJo het volgende:
[afbeelding]
Zilver, met raampje in Kleppie.
silver model en champaign gold
incl. gratis earmicrophone
adviesprijs ƒ 1049,-
Met Ben Prepaid, (Perfect in Randstad) F 180, met F 50 Beltegoed.
115 gram, 10 bij 4 bij 2 cm.
Moet zeggen dat hij stukken solider aanvoelt dan de Siemens C35i die ik hiervoor had.......die Siemens heb ik laten vallen (niet echt slim) en daar is display van gebroken......best klote.....misschien ff proberen om te laten fixen.....wie niet waagt wie niet wint toch
Ik vind de 3310 wel aardig hoor, maar ik kan nog wel even vooruit met deze...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
(toen hij nog duur was ben afgezet dat ding is nu niks meer waard)
ik heb sinds vorig jaar de 8850 ben er dik tevreden mee
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Maar binnenkort stap ik ook over naar Nokia
Verwijderd

Vol met software bugs, maar die zitten ergens diep in menu's waar je geen last van hebt. Maar toch zal ik nog even wachten met het kopen van dit toestelletje als je dit van plan was.
dit plaatje is beter
Verwijderd
ik heeft een nakkia 9600012,57, goed?
Ik vind het al helemaal stakkerig als je gaat vertellen hoe duur je telefoon was...