Ik ben al bijna 2 weken met de mensen van Sitecom in gesprek om een probleem op te lossen, maar ik begin mijn vertrouwen in ze te verliezen.
Mijn probleem is: Na 1 uur spelen word ik gedisconnect van de WoW server. Zonder de router kan ik door spelen tot ik zelf uitlog. Er hangen 2 computers op de router en beide computers worden op verschillende tijden gediconnect, 1 uur na het indrukken van connect in het log inscherm van WoW.
De opstelling: 1 pc met Windows XP 1 Mac met OSX 10.3.8
Router: Sitecom DC-202 v5 (grijs)
Internet: Wanadoo kabel met Motorola modem.
Wat is er allemaal al geprobeert:
Connect via DHCP, is standaard, werkt niet
Connect via mac-adres van netwerk kaarten, werkt niet
Connect via handmatig instellen van netwerk, werkt niet
Geen van beide computers draait een firewall.
Om de router in te stellen dat hij de poort die WoW gebruikt forward naar 1 computer werkt ook niet omdat op beide computers tegelijker tijd WoW gespeelt wordt.
Ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Als ik een nieuwe router moet kopen, liever niet natuurlijk, wie heeft een vergelijkbare opstelling en een router die wel werkt, dan weet ik tenminste zeker dat het werkt.
Mijn probleem is: Na 1 uur spelen word ik gedisconnect van de WoW server. Zonder de router kan ik door spelen tot ik zelf uitlog. Er hangen 2 computers op de router en beide computers worden op verschillende tijden gediconnect, 1 uur na het indrukken van connect in het log inscherm van WoW.
De opstelling: 1 pc met Windows XP 1 Mac met OSX 10.3.8
Router: Sitecom DC-202 v5 (grijs)
Internet: Wanadoo kabel met Motorola modem.
Wat is er allemaal al geprobeert:
Connect via DHCP, is standaard, werkt niet
Connect via mac-adres van netwerk kaarten, werkt niet
Connect via handmatig instellen van netwerk, werkt niet
Geen van beide computers draait een firewall.
Om de router in te stellen dat hij de poort die WoW gebruikt forward naar 1 computer werkt ook niet omdat op beide computers tegelijker tijd WoW gespeelt wordt.
Ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Als ik een nieuwe router moet kopen, liever niet natuurlijk, wie heeft een vergelijkbare opstelling en een router die wel werkt, dan weet ik tenminste zeker dat het werkt.