3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
tja je zal 't nooit zo exact krijgen als in de winkel, je hebt waarschijnlijk een andere versterker dan hun hebben staan, andere kabels, etc...maar als je echt heel ontevreden bent zou je 't gewoon kunnen ruilen, zoals dat bij een beetje HiFi zaak kan....
Volgens mij is het inspelen, en het is niet zozeer zoals in een winkel, maar gewoon dat er een bijgeluid aan zat, iets wat er niet bij hoort...snappie ? Het is nu al minder.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
las ie nieuwe is moet ie inspelen jah
wees dus niet zo dom om als ze net nieuw zijn "de hele buurt ff je nieuwe techo plaat laten horen" snappie hier krijg je dus dit soort geintjes mee.
als de winkel slecht helpt moet je mij ff contacten (mn pa werkt bij tannoy ned.)
wees dus niet zo dom om als ze net nieuw zijn "de hele buurt ff je nieuwe techo plaat laten horen" snappie hier krijg je dus dit soort geintjes mee.
als de winkel slecht helpt moet je mij ff contacten (mn pa werkt bij tannoy ned.)
kRiTz, ken je ff aan je pa vragen of metaal achtig geluid bij de 633 hoort ?
Alvast bedankt voor het aanbod.als de winkel slecht helpt moet je mij ff contacten (mn pa werkt bij tannoy ned.)
Ecodan warmtepomp
Inspelen denk ik... ik heb in April twee JBL CF100's gekocht, ook met metaaltweeters die hadden ook heel scherpe treble in het begin... nu klinken ze echt perfect!
Verwijderd
ja moet gewoon eerst even inspelen even 2 weken af en toe (niet te weinig) muziek draaien op een normaal niveau.
zogauw ie te hard gaat als ie nieuw is is ie doomed forever heehe
gewoon niet hard inspelen maar normaal
het kan natuurlijk ook aan kabel of de bron of de amp liggen wij gingen er hier even van uit dat je weet waar je het over hebt en dat zaakje wel goed zit.
zogauw ie te hard gaat als ie nieuw is is ie doomed forever heehe
gewoon niet hard inspelen maar normaal
het kan natuurlijk ook aan kabel of de bron of de amp liggen wij gingen er hier even van uit dat je weet waar je het over hebt en dat zaakje wel goed zit.
Hij klinkt al bijna net zoals in de winkel !!! YES !!! top speakers !!!
Ecodan warmtepomp
Pagina: 1