Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs de MPX 200 gekocht met mobile 2003. Ben er tot nu toe erg tevreden over, functionaliteiten e.d. voldoen aan de verwachtingen.
Waar ik momenteel wel erg veel last van heb is de performance van de batterij. Nadat de batterij is opgeladen is deze na, overigens zeer weinig gebruik, ongeveer ¾ dag al leeg en kan ik weer gaan opladen. Dit moet probleem moet toch aan te pakken zijn? Mij is verteld dat WM2003 al veel minder power verbruikt als zijn voorganger, maar daar merk ik vooralsnog niets van.

Wie o wie kan me helpen. Software downloaden die het probleem kan oplossen, instellingen veranderen, etc etc. Ik hoor het graag.....

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 13:32

netblade

Sunrise

Motorola MPx200 Smartphone
Kijk hier eens zou ik zeggen.
De zoekfunctie is ook erg handig op GOT ;)

Maar gezien m'n koffie nog niet op is : Ja dat is een bekend probleem bij de MX200, daarom draai ik ook nog fijn 2002 erop.
Zoek een rom van 2002 zou ik zeggen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:13
Afaik is de C500 de eerste MS Mobile smartphone die een beetje normale battery-life heeft; alle andere modellen, waaronder de MPX200 zijn ronduit beroerd op dat gebied.

Mijn E-200 verbruikte met Tomtom zoveel dat zelfs met de lader eraan de batterij nog ontlaadde :(

[ Voor 50% gewijzigd door StevenK op 14-02-2005 11:51 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit toestel nou juist gekocht (prijs was prima, € 175,--) omdat er 2003 bij zit en ik zodoende outlook kan synchroniseren. Met 2002 kan dat niet en heb ik er dus weinig aan.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:13
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:07:
Ik heb dit toestel nou juist gekocht (prijs was prima, € 175,--) omdat er 2003 bij zit en ik zodoende outlook kan synchroniseren. Met 2002 kan dat niet en heb ik er dus weinig aan.
Huh ? Waarom zou je 2002 niet met Outlook kunnen synchroniseren ? Deed ik tenslotte ook met m'n SPV (classic); dat is juist één van de redenen waarom MS Mobile meuk bestaat.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• netblade

netblade

Sunrise

Uhh hier staat er 2002 op en het werkt allemaal prima, outlook2003 op de zaak.
Thuis outlook xp, draait helemaal prima hoor :)

Verwijderd

Ander probleem van de mpx200 is het afspelen van mp3, zoek maar eens een juiste headset waarmee je strereo geluid kan luisteren .....

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:17:
Ander probleem van de mpx200 is het afspelen van mp3, zoek maar eens een juiste headset waarmee je strereo geluid kan luisteren .....
Convertertje, voor 2,50 te koop bij de lokale electroboer, werkt voortreffelijk

Pagina: 1