[Adobe Acrobat 6] Kan geen PDF documenten creeren.

Pagina: 1
Acties:

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Ik heb nu op al onze terminal servers (W2KAS) Adobe Acrobat 6 geinstalleerd.

Als ik een PDF wil maken met bijvoorbeeld MS Excel, krijg ik altijd een foutmelding. Onafhankelijk van welke userId ik gebruik. Mijn eigen userID heeft bijvoorbeeld alle admin rechten, maar krijgt dezelfde errors als een normale gebruiker. De foutmelding luidt;

There was an error found when printing the document Book1 to My Documents.
Do you want to retry or cancel the job?

Ik heb in de eigenschappen van de Adobe PDF, waar ik dus naar wil printen de volgende settings aangevinkt.

• Prompt for PDF filename
• Add document info

• delete log files
• Ask to replace

"View PDF results" en "Do not send fonts.." staan dus uit.

Kan iemand mij hiermee helpen, want dit haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat normaal echt niet snel gebeurt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Doe je een PDF convert van Excel naar Acrobat of print je met de Adobe PDF printer?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:49

Nitai

Live the life you love.

Kun je wel normaal met Notepad of Word iets uitprinten?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• GZ
Dennis schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:24:
Doe je een PDF convert van Excel naar Acrobat of print je met de Adobe PDF printer?
Als ik een aantal cellen in Excel vul, dan print ik naar Adobe PDF, vervolgens komt die foutmelding.
Nitai schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:24:
Kun je wel normaal met Notepad of Word iets uitprinten?
Ik heb geen beschikking over Word op de terminal servers, maar op jouw aanraden eens geprobeerd vanuit Notepad, en dat is zonder problemen met mijn user ID.

[ Voor 36% gewijzigd door GZ op 14-02-2005 11:37 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
En als je convert van Excel naar Acrobat, werkt dat dan wél? Dus het acrobat knopje in Excel gebruiken...

• GZ
Dennis schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:26:
En als je convert van Excel naar Acrobat, werkt dat dan wél? Dus het acrobat knopje in Excel gebruiken...
Ja, dat werkt wel, maar niet wat ik uiteindelijk wil.

[ Voor 7% gewijzigd door GZ op 14-02-2005 15:16 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Geen antwoord op je vraag, maar wel een tip misschien. Kijk eens naar de freeware PDFCreator. Werkt perfect en is gratis. Misschien niet zo uitgebreid als Adobe, maar oké

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• GZ
Br@m schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:40:
Geen antwoord op je vraag, maar wel een tip misschien. Kijk eens naar de freeware PDFCreator. Werkt perfect en is gratis. Misschien niet zo uitgebreid als Adobe, maar oké
Dank je wel voor de tip. Het enige wat ik wil is eigenlijk 'gewoon' vanuit programma's PDFs kunnen maken. Niets meer, niets minder. Als het programma dan de bestandsnaam gelijk overneemt uit de eerste regelvan het document zou dat helemaal fantastisch zijn.

• GZ
Iemand?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je die PDFCreator nou al geprobeerd?
Ik gebruik zelf PDFWrite van CutePDF. Ook een aanrader :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Kermit.de.Kikker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-08 14:19
Adobe Acrobat Assistant (acrotray.exe) moet actief zijn (processes), anders doet ie het niet.

http://www.liutilities.co.../processlibrary/acrotray/

Heeft mij ook een hoop tijd gekost!

• GZ
BtM909 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:15:
Heb je die PDFCreator nou al geprobeerd?
Ik gebruik zelf PDFWrite van CutePDF. Ook een aanrader :)
Net gedownload, maar lees de release notes ook al:

Kwown issues:
- doesn't work in remote sessions on terminalservers
(Please patient, we work hard on this problem.)
- no hyperlinks possible

En daar gaat het toch echt om.

CutePDF ook geprobeerd, goed voor lokaal, niet voor remote sessies. ;(

[ Voor 9% gewijzigd door GZ op 15-02-2005 16:54 ]

Verwijderd

Ik dacht dat Adobe voor Terminal Servers een ander product had dan de standaard acrobat?
Misschien dat het daar aan ligt ?

• GZ
Nou, ik geef de brui aan Adobe en al mijn hulde aan DanePrairieSystems. Moet je kijken wat een fantastisch pakket ze hebben. http://www.daneprairie.com/download/download.htm

Net getest en werkt geweldig, juist icm terminal servers. Het is redelijk prijzig, maar dat terzijde.

Pagina: 1