Ik heb nu op al onze terminal servers (W2KAS) Adobe Acrobat 6 geinstalleerd.
Als ik een PDF wil maken met bijvoorbeeld MS Excel, krijg ik altijd een foutmelding. Onafhankelijk van welke userId ik gebruik. Mijn eigen userID heeft bijvoorbeeld alle admin rechten, maar krijgt dezelfde errors als een normale gebruiker. De foutmelding luidt;
There was an error found when printing the document Book1 to My Documents.
Do you want to retry or cancel the job?
Ik heb in de eigenschappen van de Adobe PDF, waar ik dus naar wil printen de volgende settings aangevinkt.
• Prompt for PDF filename
• Add document info
• delete log files
• Ask to replace
"View PDF results" en "Do not send fonts.." staan dus uit.
Kan iemand mij hiermee helpen, want dit haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat normaal echt niet snel gebeurt.
Als ik een PDF wil maken met bijvoorbeeld MS Excel, krijg ik altijd een foutmelding. Onafhankelijk van welke userId ik gebruik. Mijn eigen userID heeft bijvoorbeeld alle admin rechten, maar krijgt dezelfde errors als een normale gebruiker. De foutmelding luidt;
There was an error found when printing the document Book1 to My Documents.
Do you want to retry or cancel the job?
Ik heb in de eigenschappen van de Adobe PDF, waar ik dus naar wil printen de volgende settings aangevinkt.
• Prompt for PDF filename
• Add document info
• delete log files
• Ask to replace
"View PDF results" en "Do not send fonts.." staan dus uit.
Kan iemand mij hiermee helpen, want dit haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat normaal echt niet snel gebeurt.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids