Toon posts:

Beste gamers laptop. Prijs rond de 1500 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik ben eigenlijk op zoek naar een zoals gezegd gamers laptop waar voornamelijk spelletjes op gespeeld gaan worden.

Maar ik wil niet boven de 1500 euro uitkomen. Het moet dus een laptop worden met een gemiddelde prijs maar met de beste game prestaties.

Verder zijn leuke hardwaredingetjes wel leuk, zolang dit maar niet van de prijs afgaat en optioneel is.

Dus ik zou zeggen brand maar los met je idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:31
Hint: gebruik de zoekfunctie van GoT om binnen CSL te zoeken op de termen "game notebook 1500".
Amilo D7850, Asus M6000N, Dell Inspiron 8600c, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me meldt ook als geinteresseerde :)
Niet per se een gamerlaptop, maar ik zoek eigenlijk een laptop die er goed uitziet en geen shared videogeheugen heeft. Sony Vaio's hebben wel goeie specs, maar ze hebben bijna allemaal nVidia 6200 Go met shared 128 mb geheugen... weet iemand hoe dat in de praktijk zit met snelheid? Is dat te doen of kan ik toch beter een andere zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
gebruik de search want dit is laatst ook langs gekomen!!

als je geld over heb ga je naar www.alienware.com en dan heb je een supr ding... suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
gebruik de search want dit is laatst ook langs gekomen!!
En daar heeft hij een punt. :)

We hebben boven dit topic best buy guide staan, zo ook voor laptops. Het is waar dat de huidige versie redelijk gedateerd is, maar er zit nog steeds veel bruikbare informatie in verwerkt. Met argumenten wordt aangegeven waarom bepaalde onderdelen juist uitblinken, en waar je dus op moet letten bij je keuze. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.