Wie heeft hier allemaal een Abit KT7 met een Athlon 1 GHz processor?? En tot hoever is het gelukt om em over te clocken?? (Laatste stabiele instelling)
Wat is je cpu temp nu dan?? Wat voor coolers gebruik je?
Verwijderd
Coolermaster coolertje
stressed +/- 52 graadjes
draait heel stabiel
voltage @ 1.775 (dus 1 stapje hoger dan standaard)
stressed +/- 52 graadjes
draait heel stabiel
voltage @ 1.775 (dus 1 stapje hoger dan standaard)
Verwijderd
Weetje dat ik dat eigenlijk geeneens weet 
Pc komt bij Eynstein vandaan....assemblage kosten waren zeer laag (58 piek gloof ik) en voor dat geld loop ik (en vooral m'n pa
) liever geen risico. Eynstein heb het hele zaakje ook al ge-unlocked. Ik heb die hele cpu zelf nog nooit bekeken eigenlijk (waaom zou ik..if it ain't broken...don't make any attempt to break it at all
)
Pc komt bij Eynstein vandaan....assemblage kosten waren zeer laag (58 piek gloof ik) en voor dat geld loop ik (en vooral m'n pa
Verwijderd
Het zal wel een blauwe core zijn dan. Die groene komen niet boven de 1100 volgens mij. Heb je goed mazzel gehad. Eynstein kickt ook wel aars, goede service en goed advies hebben ze altijd.
Verwijderd
Zekers 
Eynstein ownz. Ze waren zelfs zo tof om nadat de hele pc al besteld was 256 mb ipv 128 mb te plaatsen voor de toenmalige meerprijs (dus prijs 256 mb midden in prijsdrop -prijs 128 mb voor prijsdrop(toen is pc besteld)). Echt top dus!
(ze hadden het hele zaakje zelf ook al getest op 1200
, radeon ook op 190 mhz
)
Eynstein ownz. Ze waren zelfs zo tof om nadat de hele pc al besteld was 256 mb ipv 128 mb te plaatsen voor de toenmalige meerprijs (dus prijs 256 mb midden in prijsdrop -prijs 128 mb voor prijsdrop(toen is pc besteld)). Echt top dus!
(ze hadden het hele zaakje zelf ook al getest op 1200
Verwijderd
Bij mij komt de 1000 FSB OC-ed maar tot 1130 en geen stap hoger (geheugen loopt volgens sandra nu al op 147mhz; een hele prestatie voor een no name reep) Ik ga geen risico lopen door te kleuren toen ik zag hoe klein het was...tenzij een echte diehard tweaker het voor me wil doen. Ik durf de koeler er niet eens meer af te halen. Het kraakte allemal namelijk nogal toen ik hem erop monteerde.
Pagina: 1