Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:13
'allo,

Ik ga binnenkort een leuk digitaal cameraatje aangschaffen en ga dit jaar op vakantie naar een erg mooie locatie. Veel foto's zullen er dus echt wel gemaakt worden... Nu wil ik niet gelimiteerd zijn tot bijvoorbeeld 1 gieg aan foto's op memory kaartjes; ik heb geen zin om een laptop mee te nemen en dacht direct aan mijn Philis HDD100 met zn 15 gieg waar aardig wat fotootjes op gekwakt zouden kunnen worden....

Nu ben ik dus op zoek naar een Standalone Card Reader, die dus usb on-the-go heeft zodat je van de kaartjes direct naar de hdd100 kan kopieren (2 usb OTG chips nodig denk ik dan....). Weet iemand waar ik zo een reader zou kunnen vinden??

Ik heb zelf wel het volgende gevonden:
http://www.usbgear.com/co...tid=172%2C177%2C140%2C161

Dit apparaat maakt het dus mogelijk om 2 usb devices aan elkaar te koppelen en dan van de een naar de ander te kopieren. Ik zou dus NOG een los gevoedde reader ernaast moeten hebben. Wat denken jullie hiervan, en welke reader zou ik hierbij kunnen nemen?
Andere ideeen?

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet wel dat er van die cd branders zijn waar je direct je kaarjte in kan doen.

die waren nog al prijzig kan je beter nog 1 gig kaartje er bij kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:08
Zo'n apparaatje hebben ze ook bij de Conrad, ik meen 59 euro. En cardreaders zijn er genoeg die geen externe voeding nodig hebben.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
Ik kan zo'n apparaat niet vinden op Conrad. Het enige wat ik daar kan vinden is dit apparaatje:
DIG.IMAGEBANK MET KAARTLEZER

Deze heeft dus een nog een losse 2,5" hd nodig.... Die 'bridge' kan ik hier niet vinden..?

[ Voor 17% gewijzigd door gavro op 14-02-2005 12:58 . Reden: typo's ]

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:08
Zie dit topic, ik geef hier de link naar het apparaat:
Digitale foto's op MP3 speler opslaan

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een harde schijf die al hebt kun je de CN-131 USB on the Go van Sitecom nemen. Of Apacer heeft een behuizing voor een laptop HDD.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Dze doet wat je wilt voor E40:
http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=

Ik heb omdat ik nog geen HDD-MP3-speler had (maar wel een laptophdd) gekozen voor de sharesteno van Apacer. Alleen lijkt dat ding overal uitverkocht dus is ie in bestelling.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
Many thanks all!!

Dat zijn inderdaad de apparaatjes die ik zocht.
Conrad leverde (is al lang in bestelling ofzo?) de 2copy2 en die sitecom is ook een soortgelijk apparaat. Nu weet ik wat ik hier dus kan verkrijgen en ga 1 van de twee maar even bestellen....

Wel relaxed opzich, voor 40 euro zo'n dingetje, en daarmee eindeloos kunnen fotograferen zonder XXX euro's kwijt te moeten zijn aan grote kaartjes (lees: dure memory sticks).

Graci!

Whoo-ah.

Pagina: 1