Hey... vanmiddag wilde ik mijn nieuwe computer bestellen, dus ik vrees dat ik weinig reacties meer zal krijgen. Ik denk niet dat het zo'n ongebruikelijke setup is, maar wat denkt ge van het volgende systeem: 
Tagan TG480-U01 480W voeding
Asis A8N-SLi nForce4
AMD Athon 64 3500+
1GB DDR400 PC3200 RAM van Twinmos (dual-channel setup)
Maxtror DiamondMax 10 SATA 200GB
Aopen Aeolus GeForce 6800GT-DV256
Ik heb hier ook wat vraagjes over, te weten:
- Heb ik met deze voeding genoeg juice om wat te overclocken en kan de voeding tezijnertijd SLI aan met twee 6800GT's?
- Ik zag dat de 250GB versie van mijn HD 16MB cache heeft. In hoeverre is het slim hiervoor te gaan ipv. van de 200GB versie met 8MB cache?
- Ik vond eerlijk gezegd 1GB wat aan de magere kant... aan de andere kant: in je gemiddelde spelletje, wordt die 1GB eigenlijk wel gevuld? Heb je wat aan een 2GB setup? Ik kan er makkelijk later nog 1GB bij prikken natuurlijk (met 1,5 GB zou een upgrade moeilijker zijn ivm. dual-channel)
Veel dank voor een antwoord.
Tagan TG480-U01 480W voeding
Asis A8N-SLi nForce4
AMD Athon 64 3500+
1GB DDR400 PC3200 RAM van Twinmos (dual-channel setup)
Maxtror DiamondMax 10 SATA 200GB
Aopen Aeolus GeForce 6800GT-DV256
Ik heb hier ook wat vraagjes over, te weten:
- Heb ik met deze voeding genoeg juice om wat te overclocken en kan de voeding tezijnertijd SLI aan met twee 6800GT's?
- Ik zag dat de 250GB versie van mijn HD 16MB cache heeft. In hoeverre is het slim hiervoor te gaan ipv. van de 200GB versie met 8MB cache?
- Ik vond eerlijk gezegd 1GB wat aan de magere kant... aan de andere kant: in je gemiddelde spelletje, wordt die 1GB eigenlijk wel gevuld? Heb je wat aan een 2GB setup? Ik kan er makkelijk later nog 1GB bij prikken natuurlijk (met 1,5 GB zou een upgrade moeilijker zijn ivm. dual-channel)
Veel dank voor een antwoord.