Toon posts:

[XP] Fout bij kopieren bestanden*

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik zelf een pc heb samengesteld kreeg ik eerst mijn s-ata schijf niet aan de praat.
Naar lang zoeken had ik de goede drivers gevonden en deze kunnen installeren (F6 bij windows installatie).

Hierna heb ik de schijf geformateerd. Maar nu heb ik het volgende probleem,
Wanneer ik windows ga installeren gaat deze de bestanden kopieren, maar na een tijdje krijg ik problemen met het kopieren van de bestanden. De meeste bestanden kopieert hij zonder problemen maar bij sommige bestanden krijg ik de melding dat hij deze niet kan kopieren. Wanneer ik dan op Enter druk doet hij het soms wel maar soms ook niet. Dit is met veel bestanden maar niet alle.

Weet iemand misschien waar dit aan ligt? Ik heb ook al verschillende windows xp cd's geprobeerd maar bij allebei het zelfde probleem.

Ik gebruik in deze machine een maxtor s-ata schijf, een a-open dl dvd brander en een asus A8V mobo.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kopieer eens de I386 map lokaal en probeer het eens opnieuw, vaak werkt het dan wel !

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik ga het vanmiddag gelijk proberen.
Hopen dat het lukt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is al zo vaak voorgekomen.
Zoeken binnen WOS naar 'installatie kan bestanden niet kopieren

doe de volgende keren even wat research voor je een topic opent.

Denk aan:

Corrupte harddisk
Defect geheugen
Defecte cdromspeler
Ofwel test deze apparaten en sluit ook de cdrom uit.. Lees dan ook nog even Windows Operating Systems - Policy door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.