Goedemorgen,
Ik heb me helemaal suf gezocht en gegoogled, paar fora gehad en eigenlijk niets heeft tot nu toe geholpen..
Het gaat om het volgende, mijn vriendin speelt de game Syberia, beetje point en click adventure..
Echter in t begin al blijft de game steeds hangen en neemt daarin steeds de hele pc mee, harde reboot volgt meteen...
Ik verdenk dat de videokaart er iets mee te maken heeft maar k kan er ook naast zitten..
Harde waren waar het op draait:
Amd XP 2500+
Asus a7n8x-x
Kingston valueram 512mb pc 2700
Asus Radeon 9600 se/td 128mb
Windows 2k pro + alle service packs en updates
Paar mogelijke oplossingen buiten de gebruikelijke driverupdates die geprobeerd zijn:
Resolutie op 800x600 zetten, Agp 8x ondersteuning uitschakelen, patchen
Oplossing die onmogelijk werkte:
Smartgart naar 0x zetten, om een of andere reden is die in die asus driver gewoonweg onvindbaar....
Hopelijk zijn er hier nog mensen die de game en de problemen kennen...
Ik heb me helemaal suf gezocht en gegoogled, paar fora gehad en eigenlijk niets heeft tot nu toe geholpen..
Het gaat om het volgende, mijn vriendin speelt de game Syberia, beetje point en click adventure..
Echter in t begin al blijft de game steeds hangen en neemt daarin steeds de hele pc mee, harde reboot volgt meteen...
Ik verdenk dat de videokaart er iets mee te maken heeft maar k kan er ook naast zitten..
Harde waren waar het op draait:
Amd XP 2500+
Asus a7n8x-x
Kingston valueram 512mb pc 2700
Asus Radeon 9600 se/td 128mb
Windows 2k pro + alle service packs en updates
Paar mogelijke oplossingen buiten de gebruikelijke driverupdates die geprobeerd zijn:
Resolutie op 800x600 zetten, Agp 8x ondersteuning uitschakelen, patchen
Oplossing die onmogelijk werkte:
Smartgart naar 0x zetten, om een of andere reden is die in die asus driver gewoonweg onvindbaar....
Hopelijk zijn er hier nog mensen die de game en de problemen kennen...