ik moet morgen een andere kast gaan halen 200 w vind ik wat te weinig het draaid wel hoor maar ik kan denk beter een andere kast halen wat is de beste en mooiste kast voor een leuk prijsje ?????????????
tnx all
tnx all
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wat is er mis met mijn icoon???Op zondag 07 januari 2001 12:10 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind X2's icoon een beetje .. eehh, verkeerd. Nahja.
Is inderdaad vrij triest dat icoon.Op zondag 07 januari 2001 12:10 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind X2's icoon een beetje .. eehh, verkeerd. Nahja.
Verwijderd
Wat heeft iedereen tegen mijn icoon???Op zondag 07 januari 2001 13:00 schreef msturm10 het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij triest dat icoon.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
egineers law : If it doesn't fit force it, if it breaks it needed replacing anyway.
Verwijderd
tja wat is er triest aan ???Op zondag 07 januari 2001 13:00 schreef msturm10 het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij triest dat icoon.
Verwijderd
Ik maak wel een Gates, ok?Op zondag 07 januari 2001 13:41 schreef SaURoN het volgende:
[..]
tja wat is er triest aan ???
behalve dat hetis
Verwijderd
Verwijderd

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
gave kast joh voor 99 piek. Hoeveel 5 1/4 openingen zitten aan voorkant? 3 of 4? ken je nog wat pics posten, van binnen als het kan. thanks X2Op zondag 07 januari 2001 12:04 schreef ---X2--- het volgende:
mijn kast:
[afbeelding]
Gehaald op de PC Dumpdag bij PC Oké met 300 watt voeding... Was 99 piek. Ik vind 'm wel mooi, alleen is ie niet zo breed...
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
NEE NEE! KOM OP! GEEF MAAR TOE!Op zondag 07 januari 2001 13:32 schreef qbits het volgende:
Ben zelf wel gecharmeerd van de "Black Orchide"
Mooie zwarte midi/bigtower van Highgreen (+/- 300 piek geloof ik).
www.highgreen.nl
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Verwijderd