Toon posts:

[ME] Teveel registerfoutmeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus laatst een programma gedownload om het mijn register te laten scannen, want ik was al bang dat er iets mis was met het register. Ik kon geen programma's meer installeren, enz.

Nu heb ik een screen van het scanresultaat hieronder gezet:

Afbeeldingslocatie: http://img130.exs.cx/img130/2959/foutmeldingregister7ng.png

Ik weet nu niet hoe ik dit kan oplossen. Ik heb al een keer alle fouten herstellen gedaan, maar het wil niet werken. De volgende keer zijn er weer zoveel foutmeldingen.

Is het opnieuw installeren van Windows (misschien toch maar Windows 2000) de enige oplossing?

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:49
Windows ME staat bekend om z'n problemen.

Zoek maar eens dmv de search op windows ME, en dan zul je zien hoeveel problemen er mee zijn.

Wat je het beste kunt doen is windows 98SE installeren, en als je de processor kracht + geheugen hebt 2000 of XP.

Niet echt een tip om je probleem op te lossen, maar als je 1 x XP hebt nadat je ME hebt gehad, is dat een hele opluchting!

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi Kalankalia, zoals je in gelezen hebt, verwachten we hier op GoT wat meer inzet van jouw kant.
Met je scanresultaat kunnen we ook niks. We zijn geen helpdesk die alles voor je uit gaat pluizen. Dant mag je zelf doen.

Met google en de GoT search is erg veel te vinden over de foutmelding die je in dat vorige topic kreeg. Zoek er eens op, probeer de oplossingen, en open wanneer het echt allemaal niet lukt een nieuw topic wat voldoet aan de volgende eisen:
Algemene gedragsregels (Netiquette)
Windows Operating Systems - Policy
• Een duidelijke topictitel
• Duidelijk omschrijven wat je probleem is. Inclusief exacte foutmeldingen
• Welke oplossingen je hebt gevonden
• Wat er niet lukte aan bovenstaande met de GoT search of Google gevonden oplossingen
• Welke specifieke errorcodes verschijnen bij het proberen van die oplossingen.
• Alle overige relevante informatie

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.