Zoals sommigen wel weten ben ik bezig met een mentor enquete: Leerlingen vullen een enquete in over hun mentor. Op dit moment ben ik met een stukje administratie bezig. Een admin moet aangemaakte enquetes kunnen zoeken. Het resultaat moet vervolgens worden weergegeven. Dit gaat goed met slechts enkele enquetes, maar dit wordt een gigantische rotzooi bij meer dan 50 stuks. Dan is het gewoon niet meer te overzien.
Vandaar dat ik er een soort forum van wil maken. Neem bijvoorbeeld www.hardwareforum.nl als voorbeeld. Deze print +/- 30 topics onder elkaar (heb ze niet nageteld
). De volgende 30 topics komen op de volgende pagina. De pagina's kun je doorlopen door op de overeenkomende cijfers te drukken.
topic 1
topic 2
topic 3
topic 4
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Dit idee wil ik graag toepassen op mijn enquetes. Het probleem is dat ik er niet helemaal uit kom. Ik heb vanmiddag een poging gewaagt maar het resultaat was niet helemaal zoals gewenst. Ik heb een vermoeden dat het probleem ook met veeel minder code kan worden opgelost
. Zou er iemand een compact stukje voorbeeld code kunnen geven zodat ik er een paar ideeën uit kan halen?
Eén van de grootste problemen waar ik mee vast liep:
De site met de zoekfunctie is: www.darkchaos.nl/test/index.php. Omdat ik dit naar de testdir heb gekopieerd zullen mogelijk niet alle functies werken. Gelieve ook geen rottigheid met deze bestanden uithalen!
De cijfers waren bij mij links: www.darkchaos.nl/test/index.php?page=1. Dit cijfer liet ik naar een onzichtbaar veld kopieren. Zodra ik een zoekfunctie liet uitvoeren werd pagina 1 mooi weergegeven. Maar zodra ik op een volgend cijfer klikte, opende hij de pagina opnieuw en was mijn zoekquery en de resultaten verdwenen
. Op zich zeer begrijpelijk. Het probleem is, hoe wordt dit probleem normaal opgelost? Zodra er iemand van deze zoekpagina naar een totaal andere pagina gaat (bijv de pagina om enquetes aan te maken) en later weer terugkeert, wil ik niet dat er nog zoekresultaten van een vorige zoekactie zichtbaar zijn. Hopelijk kan iemand mij vertellen hoe dit probleem normaal wordt opgelost.
bvd,
Deus
Vandaar dat ik er een soort forum van wil maken. Neem bijvoorbeeld www.hardwareforum.nl als voorbeeld. Deze print +/- 30 topics onder elkaar (heb ze niet nageteld
topic 1
topic 2
topic 3
topic 4
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Dit idee wil ik graag toepassen op mijn enquetes. Het probleem is dat ik er niet helemaal uit kom. Ik heb vanmiddag een poging gewaagt maar het resultaat was niet helemaal zoals gewenst. Ik heb een vermoeden dat het probleem ook met veeel minder code kan worden opgelost

Eén van de grootste problemen waar ik mee vast liep:
De site met de zoekfunctie is: www.darkchaos.nl/test/index.php. Omdat ik dit naar de testdir heb gekopieerd zullen mogelijk niet alle functies werken. Gelieve ook geen rottigheid met deze bestanden uithalen!
De cijfers waren bij mij links: www.darkchaos.nl/test/index.php?page=1. Dit cijfer liet ik naar een onzichtbaar veld kopieren. Zodra ik een zoekfunctie liet uitvoeren werd pagina 1 mooi weergegeven. Maar zodra ik op een volgend cijfer klikte, opende hij de pagina opnieuw en was mijn zoekquery en de resultaten verdwenen
bvd,
Deus