Toon posts:

[ADSL] Compuserve ervaringen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan mijn huidige abo op te zeggen en over te stappen op een abo van compuserve (3072/830, 25 euro/mnd), maar zou hier eerst wat meningen van (ervarings)deskundigen over horen...

Bijvoorbeeld of het stabiel is? hoe is de service? en kan je via de multi-pc modem ook andere aangesloten pc's/xboxen bereiken?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 22:43 . Reden: typo ]

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:58

ZieMaar!

Moderator General Chat
Goedkoop ADSL van Compuserve :)

Zoals je daar kan lezen, ik ben er erg tevreden over, erg stabiel, altijd hoge snelheid. Over de XBOX icm multipc modem weet ik niets, misschien staat dat op de site van de fabrikant?

Verwijderd

Mijn advies is om géén klant te worden bij CompuServe! Er zitten allerlei beperkingen aan het abonnement, maar die hoor je pas achteraf. Ik was net te laat om mijn jaarcontract binnen een week op te zeggen, en daar heb ik spijt van als haren op mijn hoofd. 8)7
Zie http://www.domheid.nl/compuserve/ voor meer info.

Verwijderd

Er zijn teveden klanten en je hebt ontevreden klanten zoals goeroejossie.

CompuServe wilt service bieden en klanten worden ook teruggebeld.
Bij elke bedrijf gaat er wel eens iets fout, maar dat wil niet zeggen dat het hele bedrijf slecht is.

En wat betreft domeinnamen, het is mogelijk E-mails te versturen van een domeinnaam via CompuServe ADSL. CompuServe maakt gebruik van het ADSL netwerk van BabyXL
Dit netwerk is eigendom van Tiscali Wholesale.

Het is dus mogelijk E-mails te versturen via smtp.tiscali.nl

Meer informatie over postieve ervaringen over CompuServe ADSL kun je vinden via onderstaande link:

Goedkoop ADSL van Compuserve

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:14:
Mijn advies is om géén klant te worden bij CompuServe! Er zitten allerlei beperkingen aan het abonnement, maar die hoor je pas achteraf. Ik was net te laat om mijn jaarcontract binnen een week op te zeggen, en daar heb ik spijt van als haren op mijn hoofd. 8)7
Zie http://www.domheid.nl/compuserve/ voor meer info.
Wat overdreven zeg. 't Gaat soms bij elke ISP een keer niet vlekkeloos en er zal altijd wel iets zijn dat wij als consuementen (vaak door gewoon niet lezen en achter prijs/product aan rennen!) niet hebben geweten.

Je kunt mailen via smtp.tiscali.nl zonder enig probleem. Je hoeft je compuserve mailbox helemaal niet tegebruiken (behalve voor communicatie van en met je ISP misschien). Imap is overigens helemaal zo gek nog niet tov POP3.

Compuserve maakt het mogelijk om ook voor de beginnende internetter veel direct binnen handbereik te brengen en het zonder voorkennis bruikbaar te maken opzich wat weer een goed iets is dan een kale IP verbinding leveren.

[ Voor 12% gewijzigd door bjck op 26-02-2005 10:42 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.