Voor mijn werk heb ik een afdruksamenvoeg bestand gemaakt in MS Word waarmee ik een digitale factuur verstuur met zijn eigen factuurdata naar elke afzonderlijke klant. Om de bedrijfsstijl e.d. in stand te kunnen houden stuur ik deze factuur als bijlage mee. Nu wil ik echter in de mail zelf ook nog een soort van begeleidend schrijven zetten. Iedereen krijgt nu namelijk een mailtje van me met alleen een bijlage, geen tekst en uitleg. Ik kan deze mogelijkheid nergens vinden. Weet iemand hier een trucje voor?
Vragen over Outlook horen natuurlijk helemaal niet in Windows Operating Systems thuis - anders zouden we niet in de policy geschreven hebben dat het hier niet thuis hoort, zouden we dat ook wel niet in de forum omschrijving hebben opgenomen, en hadden we ook in de topic-start-waarschuwing gezet dat dit soort dingen helemaal niet in Windows Operating Systems thuis horen 
Ik moet je wel nageven dat het knap is dat je toch besloten hebt dat jij vindt dat dit wel in Windows Operating Systems thuis komt, maar goed - ik ben het daar niet mee eens
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Ik moet je wel nageven dat het knap is dat je toch besloten hebt dat jij vindt dat dit wel in Windows Operating Systems thuis komt, maar goed - ik ben het daar niet mee eens
Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Inderdaad helemaal gelijk. Dacht dat ik hem in de juiste channel had opgestart. Maar bedankt voor verplaatsen. Heb je verder nog een on-topic opmerking?