[XHTML] IE verprutst tabel

Pagina: 1
Acties:

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:03
Beste luitjes,

Op een forum waar ik nu aan werk heb ik een tabel, de tabel bevat een 'overzicht' en is dus tabulaire data. vandaar dat ik dus voor tabel heb gekozen. Het geheel is nog niet af en ik heb tijdelijk voor XHTML transitional gekozen om het een en ander werkend te krijgen.

http://forum.thecommunists.org/index werkt in FF goed, maar als ik 'm in IE bekijk staan stukken alle kanten op. Ook andere pagina's met links in tabellen gaan mis. Als ik de link weghaal gaat het goed, ik heb vanalles geprobeerd maar om een of andere reden lukt het me niet, ik heb alle CSS omgegooid, maar zodra er een link in de tabel komt verprutst hij het..

|>

• André
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

En als je de clear: both; uit je td.overviewitem haalt?

• w3news
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-03 10:15
denk dat position relative oorzaak is, dat link via relative en h2.forumcomment ook.

Een beter internet begint bij jezelf...

• simon
  • Laatst online: 12:03
w3news schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:05:
denk dat position relative oorzaak is, dat link via relative en h2.forumcomment ook.
nope, zonder en met relative zonder en met clear gaat het mis... (zelfs al haal ik alle css daarvan weg gaat het mis)

[ Voor 10% gewijzigd door simon op 13-02-2005 22:08 ]

|>

• w3news
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-03 10:15
ik zal wel even verder kijken in de code.

edit: Zit wel ergens een position: relativefout, ik ehb even getest, en meerdere position: relative verwijderd, en dan gaat prima.
van #mainbackground moet wel blijven, maar voor de rest kun je wel wat weg halen en kijk wat er gebeurt, maar er kunnen wel wat weg.
(ik gebruik topstyle pro, heel handig om aan css te prutsen, en daar naast direct resultaat te zien)

[ Voor 175% gewijzigd door w3news op 13-02-2005 22:20 ]

Een beter internet begint bij jezelf...

• André
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Als ik de position: relative; uit #content haal gaat het goed.
Pagina: 1