Misschien een stomme vraag, maar ik zit nu bij mn ouders even te klooien met de "nieuwe" en software-loze pc, maar ik kom hier niet ingelogd via de login-mogelijkheid op de forum-indexpagina. Klikken op de login-link en daar proberen werkt ook niet. In loggen bij het plaatsen van dit topic, werkt ook niet.
Inloggen op de FP lukt wel (met Opera), beide user/pass-combi's zijn gelijk. Inloggen lukt niet met IE5 en Opera7.54 (met java, cookies enabled enzo), echter wel met FireFox 1.0, allen @W98.
Wel/niet versleutelen van pass maakt geen verschil.
Thuis is inloggen -bij mijn weten- geen enkel probleem, met Opera 7.5x @ Win2000.
Waar kan dit aan liggen? Antieke IE5 en de alternatief-W3C-ondersteunende acties waar Opera wel vaker last mee heeft?
Inloggen op de FP lukt wel (met Opera), beide user/pass-combi's zijn gelijk. Inloggen lukt niet met IE5 en Opera7.54 (met java, cookies enabled enzo), echter wel met FireFox 1.0, allen @W98.
Wel/niet versleutelen van pass maakt geen verschil.
Thuis is inloggen -bij mijn weten- geen enkel probleem, met Opera 7.5x @ Win2000.
Waar kan dit aan liggen? Antieke IE5 en de alternatief-W3C-ondersteunende acties waar Opera wel vaker last mee heeft?