Toon posts:

Audio valt steeds weg tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heyz,

Om de zoveel tijd (varierend van 5 minuten tot een uur) valt mijn geluid helemaal weg als ik bijv. counterstrike source speel. Dit gebeurd niet wanneer ik alleen muziek luister met winamp.
Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Ik heb btw me driver tot het nieuwste geupdate... Nog niets.
En ik gebruik Win XP Pro Sp1

Ik gebruik de geluidkaart op deze moederbord: http://uk.asus.com/produc...8/p4p800-e_d/overview.htm

Ik weet niet wat ik er nogmeer over ken vertellen |:(

Thnx In Advance!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 21:37 ]

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:48

B-lennium

Volvo 164 1975!

hoe zit de geluidskaart aan je speakers vast ? gewoon analoog of via een digitale aansluiting ?
als mijn Coax (digitaal) niet helemaal goed zit dan hapert mn geluid ook.

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Verwijderd

Topicstarter
B-lennium schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:51:
hoe zit de geluidskaart aan je speakers vast ? gewoon analoog of via een digitale aansluiting ?
als mijn Coax (digitaal) niet helemaal goed zit dan hapert mn geluid ook.
hmmmzzz 8)7 gewoon standaard aansluiting dus ik denk analoog :$ en mijn geluid hapert niet hij slaat gewoon helemaal uit en dan moet ik rebooten :/

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 21:36
Dat heb ik laatst ook gehad met een Asus bord!

Ik heb de geluidskaart toen verwijderd.. Gewoon in configuratie scherm. En dan windows opnieuw opstarten.. En toen was de geluidskaart er gewoon weer. En sinds dien heb ik absoluut geen last meer gehad van uitval ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Taab schreef op maandag 14 februari 2005 @ 07:28:
Dat heb ik laatst ook gehad met een Asus bord!

Ik heb de geluidskaart toen verwijderd.. Gewoon in configuratie scherm. En dan windows opnieuw opstarten.. En toen was de geluidskaart er gewoon weer. En sinds dien heb ik absoluut geen last meer gehad van uitval ofzo
hmmzz geprobeerd... maar nog steeds =(

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 21:36
hmm :S het is er wel een van soundmax? want anders kan het komen door een andere chip :)

Verwijderd

Topicstarter
Taab schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:13:
hmm :S het is er wel een van soundmax? want anders kan het komen door een andere chip :)
en hoe zie ik dat :|

Verwijderd

Directx wilt dat soort problemen nog wel eens geven. Heb je al andere drivers geprobeerd en maak je ook gebruik van de nieuwste directX ? Zoja, zet dan eens de hardware versneling lager bij DirectX.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:09:
Directx wilt dat soort problemen nog wel eens geven. Heb je al andere drivers geprobeerd en maak je ook gebruik van de nieuwste directX ? Zoja, zet dan eens de hardware versneling lager bij DirectX.
Hmmz zo vaag... normaal laat windows update het zien als ik een oude versie van directx heb :| maar nu niet dat was het probleem. Had namelijk versie 8.1 en nu met 9.0c werkt alles :|
Thnx voor jullie reacties
ooh nee laat maar hij dee het een hele tijd en opeens weer :S

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2005 21:18 ]

Pagina: 1