Toon posts:

[XP] Pc piept bij indrukken van de W,E en D toetsen

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de W de E en de D tegelijk indruk gaat mijn pc piepen.
Ik heb het geprobeert met andere toets-combinaties maar dan gaat hij niet piepen het is dus alleen bij die 3 toetsen.Ik ben er8er gekomen toen ik een spel aan het spelen was
En het ligt niet aan mijn toetsenbord want die heb ik al eens omgeruild met een andere en die heeft het ook.

bvd. marco

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
heb je al gescaned op virussen en spyware, kan me zo ff niets anders voorstellen dat zoiets veroorzaakt

probeer deze gratis online scanner eens ->http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

edit: komt het geluid trouwens uit de pc speaker of gewoon uit de boxen ?

[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 13-02-2005 21:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
pc speakertje

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-12 23:20
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:03:
Als ik de W de E en de D tegelijk indruk gaat mijn pc piepen.
Ik heb het geprobeert met andere toets-combinaties maar dan gaat hij niet piepen het is dus alleen bij die 3 toetsen.Ik ben er8er gekomen toen ik een spel aan het spelen was
En het ligt niet aan mijn toetsenbord want die heb ik al eens omgeruild met een andere en die heeft het ook.

bvd. marco
Heb ik ook, lijkt me redelijk normaal

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ow hehe, ik had ff niet gelezen dat het was als ze tegelijk ingedrukt werden, mijn pc doet dit niet, maar het kan idd best zijn dat dit normaal is

kan me herrineren dit met een vorige pc ook wel eens gehad te hebben als ik meerdere toetsen tegelijk indruk

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08 09:24

Iet

In ieder geval kan het alsnog wel aan het toetsenbord liggen (dan als merk/type). Ik heb dit zelf ook, alleen verschillend bij verschillende toetsenborden. Zo wil er een wel 4 knoppen tegelijk, en de ander begint bij 3 al te piepen.

Maar nu je het zo leuk stelt... waar ligt dat eigenlijk aan? B) iemand?

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-12 20:50

FlyEragon

Alien Monkeys

Bij mij lag het aan het spel wat ik speelde. Oudere games lieten de pc al piepen bij 3 knoppen tegelijk indrukken.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik heb het ook, maar enkel bij WED tegelijk, andere toetsen zijn geen probleem :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het ook als ik inwindows zit

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:06

RayNbow

Kirika <3

Fart schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:24:
In ieder geval kan het alsnog wel aan het toetsenbord liggen (dan als merk/type). Ik heb dit zelf ook, alleen verschillend bij verschillende toetsenborden. Zo wil er een wel 4 knoppen tegelijk, en de ander begint bij 3 al te piepen.

Maar nu je het zo leuk stelt... waar ligt dat eigenlijk aan? B) iemand?
Ligt aan de interne verwerking van de toetsaanslagen door het toetsenbord. Op een gegeven moment in het verleden besloten een aantal toetsenbordfabrikanten wat dingen te veranderen, wat een aantal beperkingen met zich meebracht.

Op dit toetsenbord van mijn laptop bijvoorbeeld kan ik de toetsen S,D,F tegelijkertijd indrukken. S,D,C of S,D,X bijvoorbeeld niet. De toetsen op veel nieuwe toetsenborden worden verdeeld in een soort van regio's en hieraan zijn beperkingen aan verbonden. Welke beperkingen precies weet ik niet meer en de pagina waar ik deze informatie ooit had gelezen heb ik de URL niet meer van.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

RayNbow schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:33:
[...]

Ligt aan de interne verwerking van de toetsaanslagen door het toetsenbord. Op een gegeven moment in het verleden besloten een aantal toetsenbordfabrikanten wat dingen te veranderen, wat een aantal beperkingen met zich meebracht.

Op dit toetsenbord van mijn laptop bijvoorbeeld kan ik de toetsen S,D,F tegelijkertijd indrukken. S,D,C of S,D,X bijvoorbeeld niet. De toetsen op veel nieuwe toetsenborden worden verdeeld in een soort van regio's en hieraan zijn beperkingen aan verbonden. Welke beperkingen precies weet ik niet meer en de pagina waar ik deze informatie ooit had gelezen heb ik de URL niet meer van.
Grappig, dus die piep betekend gewoon dat die combinatie niet werkt? Ik heb het bij WED en SDC ook.

[This is what you get when you mess with us]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:43
Dit is idd gewoon redelijk normaal ja. Even wat minder theoretisch ingegaan op RayNbow's reply: Als je je tobo uit elkaar haalt zie je dat er onder alle toetsen verschillende baantjes doorlopen die op een printje uitkomen. Volgens mij gebruiken verschillende toetsen verschillende combinaties van baantjes en krijg je problemen als je meerdere toetsen tegelijkertijd indrukt die hetzelfde baantje willen gebruiken. Kan me herinneren dat bij dit toetsenbord (simpel Samsung dingetje) uiteindelijk maar iets van 8 baantjes bij het printje uitkomen...

Overigens krijg ik het hier pas bij iets van 5 toetsen, soms 4..
WED: gaat
SDC: gaat
SDF: gaat
SDX: gaat
SDFC: gaat ook al
SDFX: gaat niet... :P

achja, ik kan er niet echt mee zitten eigenlijk...
Nog iets:
Als ik ASDF tegelijkertijd indruk gaat hij niet piepen, maar niet alle 4 de letters komen uiteindelijk op het scherm (meestal alleen de D), druk ik SDFG in komen ze er wel alle 4... waarom? geen idee... :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:37

Hu9o

Schokkend

Enorme kick, ik weet het.

Maar ik ben van plan een nieuw toetsenbord aan te schaffen. Dit heb ik al eens eerder gedaan en toen bleek dat tobo niet 3 knoppen tegelijk aan te kunnen en die knoppen gebruik ik nou net heel vaak in games. Toen ben ik dus maar weer terug gegaan naar m'n oude.

Maar hoe kan je van te voren weten of een bepaald toetsenbord bepaalde knoppen combinaties aan kan? Want bij de specs van die dingen kan ik er niets over vinden.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1