Toon posts:

CS source...geen 2 pc's op zelfde server.. kheb 2 accounts!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha mensen!

Ik heb samen met mijn broertje 2 versies van HL gekocht om samen op public servers te kunnen gamen! Echter.. dit wil niet echt werken.

Met cs 1.6 lukte het altijd wel.. En als mijn broertje nu op de server wil inloggen waar ik op zit word of hij niet toegelaten, of ik eraf gekicked!
Ik baal hier nogal van, want dit geintje heeft wel 2x 60 euro gekost. En dan had ik net zo goed 1 x die 60 euro kunnen uitgeven.

Ik heb wel gelezen dat er mensen zijn die dit wel kunnen en dat lijkt me ook niet meer dan logisch? Maar hoe doe ik dit? Het zal wel iets te maken hebben met dat we hetzelfde ip adres hebben..
Maar er zullen vast meer mensen op het zelfde idee komen om dit te doen toch?

Alle suggesties zijn welkom!

• Mattiwatti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 01:42
Probeer dit eens in Steam:

1. rechts klikken op Counter-Strike: Source
2. Properties
3. Launch options
4. -clientport 27006 invullen
5. OK, Close :)

Wat dit doet is de client vertellen dat hij een andere poort moet gebruiken dan de default 27005. Omdat er twee clients tegelijkertijd dezelfde poort proberen te gebruiken, kunnen er problemen ontstaan (alhoewel ik niet weet hoe het komt dat het probleem niet voorkomt in 1.6).

Als dit niet werkt, probeer dan één PC op 27006 te zetten en de ander op 27007.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:58:
Ha mensen!

Ik heb samen met mijn broertje 2 versies van HL gekocht om samen op public servers te kunnen gamen! Echter.. dit wil niet echt werken.

Met cs 1.6 lukte het altijd wel.. En als mijn broertje nu op de server wil inloggen waar ik op zit word of hij niet toegelaten, of ik eraf gekicked!
Ik baal hier nogal van, want dit geintje heeft wel 2x 60 euro gekost. En dan had ik net zo goed 1 x die 60 euro kunnen uitgeven.

Ik heb wel gelezen dat er mensen zijn die dit wel kunnen en dat lijkt me ook niet meer dan logisch? Maar hoe doe ik dit? Het zal wel iets te maken hebben met dat we hetzelfde ip adres hebben..
Maar er zullen vast meer mensen op het zelfde idee komen om dit te doen toch?

Alle suggesties zijn welkom!
Hmm, dit moet gewoon kunnen. Een tijdje terug heb ik op een lan-party met een paar vrienden ook op wat pub servers gespeeld (was wel 1.6/DOD). En ja, daar hadden we ook gewoon een NAT. Misschien is het iets uit Source. Heb je al geprobeerd om HL2DM met z'n twee-en te pub-en? Ik ga er vanuit dat je CS1.6 ook al met die twee accounts geprobeerd hebt, hoewel dat niet helemaal duidelijk wordt uit je verhaal. En heb je een andere router/modem sinds je 1.6 tijd...

Verwijderd

Topicstarter
Ehh ja indd!

Met 2 accounts ook!

En replier 1 ook bedankt ik ga het proberen!