Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MP3 speler retourneren

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik ben nieuw hier, maar ik wilde graag een vraag stellen. Ik en een aantal anderen hebben een ouder iemand een Zen Micro MP3 speler voor zijn verjaardag gegeven. Deze heb ik zelf afgehaald bij de Vobis in Utrecht voor 249 euro afgelopen zaterdag.

Het grote probleem is alleen dat die persoon dus totaal niet met dat touchpad om kan gaan. Nieuwste firmwares hielpen niets. Het is een no go.

We zouden het produkt dus heel graag willen retourneren naar de Vobis. Mijn vraag is dus; is dit nog mogelijk? We hebben de originele verpakking nog en de MP3 speler is nauwelijks gebruikt.

We zitten behoorlijk in de penarie omdat we zoveel geld voor niets hebben uitgegeven. : (((

Mvg.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:50

franssie

Save the albatross

ja dat kan, je mag alles 8 dagen ruilen omdat het niet aan je verwachting voldoet (in dit geval niet bruikbaar is).
Gewoon ernaartoe en anders www.consumentenbond.nl

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ga gewoon ff naar vobis toe en leg het uit, misschien willen ze em nog wel terug nemen

Verwijderd

Nee de winkel hoeft het product niet terug te nemen (tenzij je het online besteld hebt), want het product is niet stuk o.i.d.
Doch bieden de meeste winkels wel de mogelijkheid om een product te ruilen binnen 7 dagen,
dus misschien kun je een andere MP3 speler er voor uitkiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, ik hoop het zo :( Ik hoop het echt...

Maar dit staat in hun overeenkomst:

"8.8 Geen klacht wordt aanvaard over geleverde zaken, die wel aan de kwaliteiten voldoen, maar die niet geschikt blijken te zijn voor het doel, waarvoor de Klant deze wenst te gebruiken."

Help :|

Verwijderd

franssie schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:56:
ja dat kan, je mag alles 8 dagen ruilen omdat het niet aan je verwachting voldoet (in dit geval niet bruikbaar is).
NIET waar.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:50

franssie

Save the albatross

hmmm, dan was dat bij kopen aan de deur wellicht, zal het morgen eens aan mijn jurist vragen

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
franssie schreef op zondag 13 februari 2005 @ 21:00:
hmmm, dan was dat bij kopen aan de deur wellicht, zal het morgen eens aan mijn jurist vragen
Geld voor aankopen via internet :)

Verwijderd

Je ZOU natuurlijk ook gewoon even kunnen wachten met stressen en morgen de vobis bellen...

Verwijderd

Topicstarter
Maar is de kans reeël dat ze hem terugnemen? Da's het enige wat ik wil weten eigenlijk...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat hangt er maar net vanaf hoe aardig ze zijn :P
De enige manier om er achter te komen is ze morgen ff een belletje te geven

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 19:02
Oke,

Je mag niet uitschelden ofzow... maar dit vind ik egt het TOP PUNT van domme forum's...

1 Telefoontje en het is verholepn... je weet dan odf het kan of niet !
Check de Bon staat daar ook niet toevallig op Ruilen binnen 8 dagen

}:O }:O }:O }:O }:O

Verwijderd

hoe kom je erbij om een account te make om zo'n domme (sorry dat ik het zeg) vraag te stellen? 8)7

bel ff op en vraag het.... wij heten niet Vobis :S

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

topicstarter: bel Vobis en je weet het zeker:

voor de rest: op een dergelijke manier de topicstarter antwoorden is natuurlijk niet de bedoeling, daar schiet niemand wat mee op.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.