Heb net de compu van een huisgenoot in elkaar geschroefd. Geeft dat ding bij het booten een bioschecksum error. Met als gevolg een hoop gezoek naar floppy's en cdrom's met biosfile. Dit blijkt volgens de handleiding van dat ding een failsafe te zijn die asus erin heeft geklust zodat je er een correct bios in kan flashen. Ik dus de meegeleverde biosfile erin flashen en ook de nieuweste van de asus site geprobeerd. Allemaal resulterend in het zelfde probleem. Geen post alleenmaar een bioschecksum error.
Mobo geeft verder geen piepjes. Alle fans spinnen netjes op etc. Iemand enig idee hoe deze 2800+ 64 Beestje tot leven te wekken? Zit overigens een ati kaartje in. Mensen die hetzelfde probleem hadden in verschillende topics die ik via google vond hadden na het flashen nergens last van. Ik gok dat ik er niet onderuitkom om het mobo te ruilen voor een nieuwe, maar wie weet komt hier nog iets nuttigs uit.
Mobo geeft verder geen piepjes. Alle fans spinnen netjes op etc. Iemand enig idee hoe deze 2800+ 64 Beestje tot leven te wekken? Zit overigens een ati kaartje in. Mensen die hetzelfde probleem hadden in verschillende topics die ik via google vond hadden na het flashen nergens last van. Ik gok dat ik er niet onderuitkom om het mobo te ruilen voor een nieuwe, maar wie weet komt hier nog iets nuttigs uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Terror op 13-02-2005 20:26 ]
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64