Toon posts:

[photoshop CS] temp-file

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In de map Documents & Settings staat een map Local Settings (die is standaard onzichtbaar), en daarin zit een map temp.
In de map TEMP staat een bestand van Photoshop, dat bij mij zo ongeveer 300 mb is. Als Photoshop uit staat is dat bestand er ook niet, maar staat photoshop aan, dan is de map van Documents & Settings dus 300 MB groter. Daardoor heeft mijn Windows-partitie te weinig schijfruimte, en wil Photoshop niet meer verder gaan ... Ik heb nog 2 partities,waar ik heel veel ruimte over heb... zou het kunnen dat de TEMP-file van photoshop op een andere partitie kan staan dan de windows-partitie??? (zodat die andere partitie 300 MB groter word, in plaatds van die van windows)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Het is sowieso dom om zo weinig ruimte vrij te hebben op een partitie dat 'ie met 300 mb erbij helemaal vol staat. Desalniettemin kun je bij Edit --> Preferences --> Plug-Ins & Scratch Disks je scratch disks instellen.

Verwijderd

Je kan in de settings van photoshop zelf aangeven waar je de tem file neer wil laten zetten.
Ze adviseren ook om voor de beste prestaties photoshop temp files op je 2e schijf neer te zetten.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie bovenstaande reacties; dit kun je gewoon met de F1 toets vinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.