Okay, ik heb momenteel een standaard javascriptje draaien
oor een pop-upje. Alleen deze wil ik gepositioneerd hebben op punt 0,0. Ik gebruik hiervoor de volgende code.
En om hem aan te roepen gebruik ik de volgende code:
Dit werkt prima in Internet Explorer, alleen niet in Firefox, terwijl het toch echt goed gevalidate wordt. Is dit een bug in Firefox of ligt het aan mijn code / instellingen van mijn browser. Firefox mag bij mij alles doen met Javascript, dus ook resizen etc. etc. en de Javascript Console geeft ook geen errors.....
Iemand een idee ?
oor een pop-upje. Alleen deze wil ik gepositioneerd hebben op punt 0,0. Ik gebruik hiervoor de volgende code.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <!-- Begin
function popUp(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width=410,height=580,left = 0,top = 0');");
}
// End -->
</script>
</head> |
En om hem aan te roepen gebruik ik de volgende code:
code:
1
| <a href="javascript:popUp('kaart/1.jpg')"> |
Dit werkt prima in Internet Explorer, alleen niet in Firefox, terwijl het toch echt goed gevalidate wordt. Is dit een bug in Firefox of ligt het aan mijn code / instellingen van mijn browser. Firefox mag bij mij alles doen met Javascript, dus ook resizen etc. etc. en de Javascript Console geeft ook geen errors.....
Iemand een idee ?
[ Voor 16% gewijzigd door Red op 13-02-2005 18:18 ]