Toon posts:

Kan geen .exe/.ink bestanden openen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Sinds gisteren kan ik geen .exe/.ink bestanden meer openen. Ik kan wél inetexplorer en outlook openen. Ik heb mijn comp gescand naar virussen via online scanner (mcafee kan ook niet geopend worden) maar er was geen virus gevonden. Op verschillende forums heb ik gezocht, er werd aangegeven dat bij dit soort problemen het register is gewijzigd. Het volgende probleem is dat ik óók regedit niet kan openen, ook niet nadat ik de extensie heb gewijzigd in .com.
Het laatste wat ik wil is formatten, dus als jullie nog goeie suggesties hebben...

Ik draai Windows XP

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

safe mode al geprobeerd?

I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Verwijderd

regedit krijg je iig geval op de volgende wijze open:

Open een word document (rechtstreeks, want winword.exe gaat 't niet echt doen...)

Gebruik [ALT]-[F11] om in de vba editor te komen.
Gebruik [CTRL]-[G] om het immediate window weer te geven.
Type daar
code:
1
shell "regedit.exe"
en gebruik [ENTER]

Tada...

Ben nu ff voor je aan het zoeken naar een site waar dit opgelost werd...

Doug Knox rules!

(Been there, done that, bought the T-shirt...)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 18:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
jah! thnx heb nu iig regedit. Als je mij kan vertellen wat ik daarin moet veranderen, want ik ben bang dat ik verkeerde dingen verander _/-\o_

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:58:
Ben nu ff voor je aan het zoeken naar een site waar dit opgelost werd...
http://www.dougknox.com/

Maar je had het al gevonden :P

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
Yep ik had die registerfile voor exe bestanden gdwnd, maar hoe open ik die want t is een .reg file en die kan ik niet openen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Casperov,

Je topic op twee verschillende plaatsen op het forum openen is niet toegestaan op Gathering of Tweakers.net. Ik ga dit topic dan ook sluiten omdat je topic het beste past in Beveiliging & Virussen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.