BPFTP Verbinding van buitenaf niet mogelijk naar ftp

Pagina: 1
Acties:

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Goeie dag mensen,

Ik heb langzamerhand heel got afgezocht naar een antwoord, ik heb een aantal dingen gevonden wat ik eerst niet wist, maar alsnog werkt het niet,

Et zit zo, Ik heb dus een ftp servertje draaien op mijn pc, en daar heb ik nu een router tussen zitten,
En nu kunnen de mensen vanaf buiten af niet verbinden met men server, Ik heb nu al van alles geprobeert maar krijg et niet voor elkaar.

Wat heb ik geprobeert en gedaan?
Ik heb poort 21,20,1024 geforward naar mijn pc
Ik heb et in Pasive mode geprobeert,
Firewall uitgezet van men comp
Antivirus uitgezet (zou zomaar kunnen) :)

IP van men comp:192.168.*.*
IP router: 62.194.*.*
IP FTP server: zelfde als men comp

ALs iemand naar 192.168.*.* gaat dan gebeurt er helemaal niks, (natuurlijk)
Als er iemand naar IP 62.194.*.* gaat zie ik bij de server dat die wel verbonden is maar hij zelf krijgt nik in beeld en blijft maar zoeken, en op een gegeven moment geeft die aan dat die niks kan vinden en dat die moet controleren of die wel toegang hebt ect, (heb een account gemaakt zodat je wel wat moet zien want zonder router werkt alles goed) Maar goed op de server krijg ik dan ook een fout "Cannot open data connection (10060)."

Et programa wat ik gebruik is bulletproof

Hoppelijk een beetje duidelijk uitgelegt (ben best een netwerk noob) maar ja, moet toch ergens beginnen :)

Alvast bedankt voor de moeite, want ik weet et langzamerhand niet meer.

Mvg John

Blaad

• w!mz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Volgens mij is het zo dat je in passive mode een range van poorten open moet zetten in plaats van 1 poort, dus zeg een range van 2000-2100, en het zou zomaar kunnen dat poort 20 en 21 geblokt worden door je provider. Ook moet je natuurlijk in bulletproof ergens aangeven op welke poort hij moet luisteren.

http://gathering.tweakers.net

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kun je alsjeblieft normaal ABN taal gebruiken in plaats van die popiejopie taal als 'men' en 'et' :/

Tijd voor een nieuwe sig..

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
w!mz schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:01:
Volgens mij is het zo dat je in passive mode een range van poorten open moet zetten in plaats van 1 poort, dus zeg een range van 2000-2100, en het zou zomaar kunnen dat poort 20 en 21 geblokt worden door je provider. Ook moet je natuurlijk in bulletproof ergens aangeven op welke poort hij moet luisteren.
Ik zal het nog es (eens) :| in passive mode proberen, maar goed, als poort 20 en 21 geblokt worden door mijn provider hoezo gaat het dan wil als ik de router ertussen vandaan haal? dan zou "het" lijkt mij ook niet moeten werken? of heb ik dat verkeerd?

En over de woorden "men" en "et" zijn gewoon nederlandse woorden hoor, zo spreek je het ook gewoon uit als je met iemand aan et lullen bent, dus hoezo zou het niet getypt mogen worden?
En et is geen popiejopie taal, dat slaat nergens op. denk dat 90% van de bevolking het gebruikt.

Blaad

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 13:17
zBEASTORz schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:00:
[...]
En over de woorden "men" en "et" zijn gewoon nederlandse woorden hoor, zo spreek je het ook gewoon uit als je met iemand aan et lullen bent, dus hoezo zou het niet getypt mogen worden?
En et is geen popiejopie taal, dat slaat nergens op. denk dat 90% van de bevolking het gebruikt.
Het ziet er niet uit en staat onprofessioneel.

En wees dan consequent met je popitaal door het overal te gebruiken en niet half in een zin ineens ABN te gebruiken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Vm1heA op 14-02-2005 13:37 ]

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Ik zal het proberen oke?? ;) het is gewoon automatisme, ofzo iets. :)

Blaad

Pagina: 1