Goeie dag mensen,
Ik heb langzamerhand heel got afgezocht naar een antwoord, ik heb een aantal dingen gevonden wat ik eerst niet wist, maar alsnog werkt het niet,
Et zit zo, Ik heb dus een ftp servertje draaien op mijn pc, en daar heb ik nu een router tussen zitten,
En nu kunnen de mensen vanaf buiten af niet verbinden met men server, Ik heb nu al van alles geprobeert maar krijg et niet voor elkaar.
Wat heb ik geprobeert en gedaan?
Ik heb poort 21,20,1024 geforward naar mijn pc
Ik heb et in Pasive mode geprobeert,
Firewall uitgezet van men comp
Antivirus uitgezet (zou zomaar kunnen)
IP van men comp:192.168.*.*
IP router: 62.194.*.*
IP FTP server: zelfde als men comp
ALs iemand naar 192.168.*.* gaat dan gebeurt er helemaal niks, (natuurlijk)
Als er iemand naar IP 62.194.*.* gaat zie ik bij de server dat die wel verbonden is maar hij zelf krijgt nik in beeld en blijft maar zoeken, en op een gegeven moment geeft die aan dat die niks kan vinden en dat die moet controleren of die wel toegang hebt ect, (heb een account gemaakt zodat je wel wat moet zien want zonder router werkt alles goed) Maar goed op de server krijg ik dan ook een fout "Cannot open data connection (10060)."
Et programa wat ik gebruik is bulletproof
Hoppelijk een beetje duidelijk uitgelegt (ben best een netwerk noob) maar ja, moet toch ergens beginnen
Alvast bedankt voor de moeite, want ik weet et langzamerhand niet meer.
Mvg John
Ik heb langzamerhand heel got afgezocht naar een antwoord, ik heb een aantal dingen gevonden wat ik eerst niet wist, maar alsnog werkt het niet,
Et zit zo, Ik heb dus een ftp servertje draaien op mijn pc, en daar heb ik nu een router tussen zitten,
En nu kunnen de mensen vanaf buiten af niet verbinden met men server, Ik heb nu al van alles geprobeert maar krijg et niet voor elkaar.
Wat heb ik geprobeert en gedaan?
Ik heb poort 21,20,1024 geforward naar mijn pc
Ik heb et in Pasive mode geprobeert,
Firewall uitgezet van men comp
Antivirus uitgezet (zou zomaar kunnen)
IP van men comp:192.168.*.*
IP router: 62.194.*.*
IP FTP server: zelfde als men comp
ALs iemand naar 192.168.*.* gaat dan gebeurt er helemaal niks, (natuurlijk)
Als er iemand naar IP 62.194.*.* gaat zie ik bij de server dat die wel verbonden is maar hij zelf krijgt nik in beeld en blijft maar zoeken, en op een gegeven moment geeft die aan dat die niks kan vinden en dat die moet controleren of die wel toegang hebt ect, (heb een account gemaakt zodat je wel wat moet zien want zonder router werkt alles goed) Maar goed op de server krijg ik dan ook een fout "Cannot open data connection (10060)."
Et programa wat ik gebruik is bulletproof
Hoppelijk een beetje duidelijk uitgelegt (ben best een netwerk noob) maar ja, moet toch ergens beginnen
Alvast bedankt voor de moeite, want ik weet et langzamerhand niet meer.
Mvg John
Blaad