Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Orange] Behoud van bestaande klanten

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb een Orange € 40 business abonnement bij Orange maar ik ben zo aan het irriteren door het constante afwijzingen van Orange kant betreffende verleningen.

Ik wil mijn abonnement verlengen met 1 jaar. Gaat niet.
Oke voor 1 jaar kan wel maar dan met 55 euro per maand want ik wil echt maar 1 jaar. Ik wil een gratis 6230 die gewoon bij nieuwe abonnementen kan met € 40. Dus dan moet ik maar 2 jaar.

Ik wil een Nokia 6230 met een Free 40 1 jarig. Gaat niet want ik ben business. Dus kan niet overgezet worden.

Ok dan wil ik een actie met 2 jaar met een 6670 en 1 jaar lang ipv 32,50 dus 22,50 en daarna 32,50. Gaat ook niet.

Ik word zo spuugzat van Orange.

Als klant moet je eerst naar opzeggen en naar Prepaid over laten sluiten en dan door zetten. Dat is toch echt zot.

Kan ik hiermee naar Opta gaan of naar een andere instantie die mij hiermee kan helpen? Ik kan ook naar andere provider gaan maar ik wil graag toch Orange behouden.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb zelf mijn abo bij orange verlengt via een onafhankelijke webshop (scheelde bij mij ook één jaar contractduur ivm de orangeshop). Ik zal geen reclame maken, maar ga de verschillende gsm-sites eens af voor de aanbiedingen mbt verlengen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• itsalex
  • Niet online
Ik heb Orange Business maar via Orange kreeg ik het officieel niet voor elkaar. Ik vind het gewoon belachelijk voor een bedrijf als Orange die wil toch klanten behouden en niet weg laten lopen. Als ik naar T-Mobile of wat dan ook ga dan is 1 jaar of 2 jaar geen enkel probleem

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

ik weet niet of je het weet alex maar elke profider zit zo in elkaar!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11 15:19

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jep,

Ze willen allemaal nieuwe klanten, maar zodra jij daar klant ben, dan mag je nooit meer meedoen aan de leuke aanbiedingen en kortingen. Verlengen van je abonnement is bijna altijd minder voordelig dan een nieuwe abonnement nemen. Maarja, dan zit je weer met rompslomp, nummerbehoud en wachttijd

Maar zoals Underworld al zei, dat is bij elke provider zo......

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoe lang loopt je abbo al bij Orange?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:18

Sabbi

je denkt aan mij.

Oke voor 1 jaar kan wel maar dan met 55 euro per maand want ik wil echt maar 1 jaar. Ik wil een gratis 6230 die gewoon bij nieuwe abonnementen kan met € 40. Dus dan moet ik maar 2 jaar.
nou vreemd hoor, ik kon gewoon bij orange verlengen met precies dezelfde aanbiedingen als een nieuw contract, geen probleem. Eigenlijk is verlengen toch hetzelfde als een nieuw contract afsluiten, dus waarom ook niet.

edit:
volgens de orange site krijg je helemaal geen gratis Nokia 6230 met een Free 40 voor 1 jaar bij een nieuw contract, dus misschien moet je je even inlezen voordat je allerlei onredelijke eisen gaat stellen. Opta ziet je al komen :D

[ Voor 55% gewijzigd door Sabbi op 13-02-2005 20:14 ]

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-10 09:55
Verschillende belwinkels kunnen verschillende aanbiedingen en acties hebben. Het loont echt de moeite om even een stuk of wat winkels achter elkaar af te gaan en de prijzen te vergelijken. In mijn geval kwam ik bij de Belcompany drastisch beter weg met een aanbieding van een Orange abo met toestel dan bij Orange zelf!

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 17:57
Ik heb mijn Orange abo (30 Euro abbo, soms belde ik voor 100 euro met die extreme prijzen van ze) om laten zetten naar pre-paid. Nadeel: bellen is nu helemaal belachelijk duur, zelfs van alleen voicemail afluisteren gaat mijn beltegoed (telkens 20 euro) binnen korte tijd op.

Wel bel ik nu goedkoop met Telfort (Wireless Circle), stukken beter! Pre-paid nummer van Orange laat ik dus bestaan, op dat Telfort mobieltje heb ik nummerweergave uit zodat de mensen mij op mijn Orange nummer blijven bellen.

En Orange: "ik zou het (persoonlijk) afraden over te stappen op Telfort: slecht bereik, geen service etc." Toevallig heb ik dus wel een beter bereik in Den Bosch en de Bommelerwaard dan met Orange (er zijn plekken waar ik met Orange 0 (NUL) bereik heb). Orange: oplichters, afzetters, leugenaars.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:33

netblade

Sunrise

pinockio schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:23:
Ik heb mijn Orange abo (30 Euro abbo, soms belde ik voor 100 euro met die extreme prijzen van ze) om laten zetten naar pre-paid. Nadeel: bellen is nu helemaal belachelijk duur, zelfs van alleen voicemail afluisteren gaat mijn beltegoed (telkens 20 euro) binnen korte tijd op.

Wel bel ik nu goedkoop met Telfort (Wireless Circle), stukken beter! Pre-paid nummer van Orange laat ik dus bestaan, op dat Telfort mobieltje heb ik nummerweergave uit zodat de mensen mij op mijn Orange nummer blijven bellen.

En Orange: "ik zou het (persoonlijk) afraden over te stappen op Telfort: slecht bereik, geen service etc." Toevallig heb ik dus wel een beter bereik in Den Bosch en de Bommelerwaard dan met Orange (er zijn plekken waar ik met Orange 0 (NUL) bereik heb). Orange: oplichters, afzetters, leugenaars.
Kwa factuuren bakten ze er ook geen reet van.
Was een jaar geleden ook zakelijke klant bij die lui, nou NOOIT meer.
IK kreeg m'n nieuwe bundel, na een dag was die op (waaraan weet ik niet)
Orange : Ja u bent naar het buitenland geweest met uw abonnement
Ik : Ja 3 maanden terug
Orange : Ja die kosten zijn nu verrekend
Ik : Uhh die had ik op de factuur van januari al gehad
Orange : Ja maar er zijn extra kosten
Ik : Extra kosten? Vonden jullie die 80 euro niet genoeg dan?
Orange : Ja dat ligt aan de buitenlandse operator.
Ik : Na 3 maanden weer extra afschrijven lijkt me nogal vreemd, weet u zeker dat dit geen fout is?
Orange : Ik ga het nakijken, ik bel u later nog even terug

Uiteraard niet teruggebeld, en nog steeds met een lege bundel.
Een maand later weer t zelfde gedonder, gelukkig hadden ze de voorwaarden gewijzigd. Kon ik tenminste overstappen naar T-Mobile, waar ik nog 0,0 problemen mee heb gehad.
Top provider, en ik mag volgende maand nog een leuke nieuwe telefoon uitkiezen ook (ik krijg een sda gratis bij een 1jarige verlenging, (150min).
Bij orange is dat wel anders met hun c500 (minimaal 2 jaar en meestal nog een hogere bundel).

offtopic:
Bereik was in de randstad ook aardig om te huilen ja, in de steden oké, maar daar buiten zeer slecht bereik, terwijl t-mobile er vol bereik heeft)

[ Voor 7% gewijzigd door netblade op 13-02-2005 20:39 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
itsalex schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:58:
Ik heb een Orange € 40 business abonnement bij Orange maar ik ben zo aan het irriteren door het constante afwijzingen van Orange kant betreffende verleningen.

Ik wil een Nokia 6230 met een Free 40 1 jarig. Gaat niet want ik ben business. Dus kan niet overgezet worden.

Ok dan wil ik een actie met 2 jaar met een 6670 en 1 jaar lang ipv 32,50 dus 22,50 en daarna 32,50. Gaat ook niet.

Ik word zo spuugzat van Orange.

Als klant moet je eerst naar opzeggen en naar Prepaid over laten sluiten en dan door zetten. Dat is toch echt zot.

Kan ik hiermee naar Opta gaan of naar een andere instantie die mij hiermee kan helpen? Ik kan ook naar andere provider gaan maar ik wil graag toch Orange behouden.
Komt er een beetje op neer dat je iets wil wat ze niet aanbieden. Jij vindt dat ze dat wel moeten aanbieden want in jou ogen lijkt het niet zo moeilijk om dat aan te bieden dus waarom zouden ze dat niet doen. Soms zijn dingen moeilijker dan ze lijken. Je ziet niet alle factoren / systemen binnen een organisatie. Misschien is het zefls wel bewust niet mogelijk....

Ze bieden je wat ze bieden. Wil je dat niet ben je vrij om iets anders te kiezen zelfs bij een ander. Je geeft zelf aan dat je wel graag wenst te blijven. Wat wil je nou ?!?!

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:59
netblade schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:32:
[...]

Kwa factuuren bakten ze er ook geen reet van.
Was een jaar geleden ook zakelijke klant bij die lui, nou NOOIT meer.
IK kreeg m'n nieuwe bundel, na een dag was die op (waaraan weet ik niet)
Orange : Ja u bent naar het buitenland geweest met uw abonnement
Ik : Ja 3 maanden terug
Orange : Ja die kosten zijn nu verrekend
Ik : Uhh die had ik op de factuur van januari al gehad
Orange : Ja maar er zijn extra kosten
Ik : Extra kosten? Vonden jullie die 80 euro niet genoeg dan?
Orange : Ja dat ligt aan de buitenlandse operator.
Ik : Na 3 maanden weer extra afschrijven lijkt me nogal vreemd, weet u zeker dat dit geen fout is?
Orange : Ik ga het nakijken, ik bel u later nog even terug

Uiteraard niet teruggebeld, en nog steeds met een lege bundel.
Een maand later weer t zelfde gedonder, gelukkig hadden ze de voorwaarden gewijzigd. Kon ik tenminste overstappen naar T-Mobile, waar ik nog 0,0 problemen mee heb gehad.
Top provider, en ik mag volgende maand nog een leuke nieuwe telefoon uitkiezen ook (ik krijg een sda gratis bij een 1jarige verlenging, (150min).
Bij orange is dat wel anders met hun c500 (minimaal 2 jaar en meestal nog een hogere bundel).

offtopic:
Bereik was in de randstad ook aardig om te huilen ja, in de steden oké, maar daar buiten zeer slecht bereik, terwijl t-mobile er vol bereik heeft)
dat geintje kent t-mobile ook.
nou daar hebben ze wel redelijk gelijk in. Telfort is regelmatig als minst goede getest (ook al waren de verschillen minimaal). En de Orange klantenservice is normaal gesproken juist heel goed, en geen wachttijden (althans, heb ik nog niet mogen ervaren).

Overigens heb ik in mei vorig jaar een orange 30 + gratis nokia 6230 genomen, maar dat was niet bij een orange shop.
En ook ik wil niet spammen, maar je wel helpen. Via telecomvergelijker kwam ik 1 winkel tegen die een orange 40, zakelijk, 1 jaar met een gratis 6230 voor je wilt verlengen: 2call.nl
Ongetwijfeld dat er meer zullen zijn, maar dit was de enige die ik tegenkwam in deze combinatie.

[ Voor 13% gewijzigd door marteltor op 13-02-2005 22:09 ]

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
netblade schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:32:
[...]
Even offtopic: die SDA gratis bij 1 jaar verlengen?? Als ik via t-mobile inlog moet ik nog 75 euro bijbetalen hoor... terwijl ook ik een 150 abo heb.... (en al 3 jaar tevreden klant van T-mobile ben (en nog een Ben simkaart in mijn gsm heb))

[ Voor 55% gewijzigd door miel op 14-02-2005 09:25 ]

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• netblade

netblade

Sunrise

miel schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:10:
[...]

Even offtopic: die SDA gratis bij 1 jaar verlengen?? Als ik via t-mobile inlog moet ik nog 75 euro bijbetalen hoor... terwijl ook ik een 150 abo heb.... (en al 3 jaar tevreden klant van T-mobile ben (en nog een Ben simkaart in mijn gsm heb))
mwa in die shop zeiden ze (in den haag) dat ik m gratis kreeg.
Misschien maken ze onderscheid tussen internet en reallife

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
netblade schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:57:
[...]

mwa in die shop zeiden ze (in den haag) dat ik m gratis kreeg.
Misschien maken ze onderscheid tussen internet en reallife
dan ga ik maar ff langs de nieuwe t-mobile shop in maastricht tzt...... mag pas vanaf 21 mei verlengen, zie andere topics...

(en nu stop ik met offtopic lullen)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

weet niet hoor maar T-mobile heeft een slechter bereik dan Orange!
Denk dat het bij de meeste hier gewoon weg aan het toestel ligt!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• netblade

netblade

Sunrise

Underworld schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:18:
weet niet hoor maar T-mobile heeft een slechter bereik dan Orange!
Denk dat het bij de meeste hier gewoon weg aan het toestel ligt!
Not true, 3 verschillende toestellen geprobeert en t-mobile heeft in mijn regio (hartje randstad) toch echt een veel sterker bereik. (zeker buiten de steden)
Is ook te zien aan de hoeveelheid masten van T-mobile to die van orange en telfort

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 14-02-2005 14:49 ]

• pven
  • Niet online
Het is al tig keer gezegd, maar ik meld het nogmaals: welke provider het beste bereik heeft, ligt aan je lokatie. Ik heb bv. zeer goede ontvangst met KPN, Vodafone en Orange; T-Mobile en Telfort komen @ home niet door. Elders is het juist weer andersom.

Wat ik zeggen wil: de discussie over welke provider het beste is, is geen zinnige discussie.

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 09:33
Verlengen via een webshop zoals al eerder is gezegd. Scheelde mij €55,- een jaar contract-duur en als bonus nog is de beach cruiser gehad. O ja, dat was voor een verlenging van een Free 40 abonnenment inc. de SPV C500.

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:23

aapelite

Do the kirby!

Ik kon wel van free 30 naar free 22,50 gaan bij verlenging. Ook blijk ik automatisch meegedaan te hebben voor die studenten actie die ze hebben omdat ik de eerste 2 maanden niets hoef te betalen. Enige nadeel was wel de 2 jaar verlenging maar het komt er in principe wel op neer dat ik een nieuw abbo heb alleen dan met nieuwe telefoon, maar verder wel zelfde nummer en ik heb mijn tegoed behouden :)

• pven
  • Niet online
aapelite schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 07:53:
Ik kon wel van free 30 naar free 22,50 gaan bij verlenging. Ook blijk ik automatisch meegedaan te hebben voor die studenten actie die ze hebben omdat ik de eerste 2 maanden niets hoef te betalen.
Dit topic gaat over 'Orange € 40 business abonnement'. :z

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 15-02-2005 08:01 ]

• netblade

netblade

Sunrise

pven schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 08:01:
[...]

Dit topic gaat over 'Orange € 40 business abonnement'. :z
Eigenlijk belachelijk, zakelijke klanten zijn eigenlijk nog belangrijker dan consumenten!
Ik zou als ik jou was eens naar een orange shop gaan (vind je vrijwel overal in de buurt).
En eens was polshoogte gaan nemen. Dit gaat natuurlijk nergens over

Verwijderd

itsalex schreef op zondag 13 februari 2005 @ 17:57:
I Als ik naar T-Mobile of wat dan ook ga dan is 1 jaar of 2 jaar geen enkel probleem
tja maar die internet rekening maken ze dan wel super duur een paar mb tjes downloaden komt al gouw op 60 euro
nee geef me dan maar orange
en inderdaad gewoon via webshops kijken
zo heb ik mn 6600 met route66 mobiel pakket ook gratis gekregen

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:19

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

netblade schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:30:
[...]

Eigenlijk belachelijk, zakelijke klanten zijn eigenlijk nog belangrijker dan consumenten!
Ja? Zakelijke klanten brengen misschien meer geld in het laatje (per persoon) maar zullen normaal gesproken ook weinig eisen stellen bij nieuwe abonnementen omdat het geld er meestal wel is. Kijk, ik als consument wil het nieuwste van het nieuwste en als het even kan ook gratis. Een zakelijke klant kijkt veel meer naar wat hij echt nodig heeft en is ook bereid daar een prijs voor te betalen.
In zoverre kijk ik er niet van op dat er voor priveconsumenten erg scherpe aanbiedingen zijn en voor zakelijke klanten niet.

Signatures zijn voor boomers.

• itsalex
  • Niet online
Vroeger was een DT Business abo voor 50 gulden per maand. De belkosten per minuut waren 25 cent gulden voor de eerste 200 min en daarna 20 cent gulden per min. Dat was pas een topabo. Dat betekende gewoon dat in euro de kosten onder 10 cent waren. Maar ik kreeg gewoon na 1 jaar een aanbod van een T68 Ericson voor niets. En nu?? MOET gewoon naar de 2 jaar om een 6230 voor € 30 erbij te krijgen en een abo van € 40 excl BTW!!! Sorry waar zijn we mee bezig?? Of naar € 55 excl btw om een 1 jarige abo en een gratis 6230 te krijgen.

De reden is:
Bestaande klanten kunnen ze geen inkomsten van ontvangen en verdienen ze niet genoeg aan. STOP dan met het bedrijf toch??

O ja ik heb nu zo gedaan:
Einde van mijn Business contract ga ik naar toch 2 jaar abo van 32.50(particulier) waarvoor dan ik dus 22.50 eerste jaar betaal en ik krijg met de studentenkorting dus nog even erbij 6.50 korting. Hoef ik maar 16 euro per maand betalen. Zo heb ik er 2 van afgesloten en ook maar even een Nokia 6670 dus dit is echt de meest gemakkelijke manier en goedkoopste. Na 1 jaar ga ik terug naar 22.50.

Die actie was ook maar geldig alleen als ik een nieuw abo afsloot. Nou als het dan niet op de klantvriendelijke manier kan dan maar zo. Zo is het behoud van klanten netjes geregeld en de brief richting Orange is onderweg.

[ Voor 33% gewijzigd door itsalex op 19-02-2005 13:36 ]

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Tsja het is ook eigenlijk allemaal best een rare situatie. Je provider kan je meestal gewoon niet helpen om de voor jou beste of meest voordelige oplossing te zoeken. Maar goed, dat is weer de drijfveer van bijvoorbeeld websites waar je cash-backs kan krijgen die vele malen hoger zijn dan bij je provider. Ik denk dat dit allemaal komt door de enorme concurrentie... en dat is in ons voordeel. Je zal dus gewoon echt zelf uit moeten pluizen wat voor jou het beste is en zo te zien is dat je goed gelukt. :)

• itsalex
  • Niet online
Het is een hele tijd geleden maar even terug komende op het feit van behoud van je eigen klanten voor Orange. Wat voor plank ze nu weer mis hebben geslagen en bij ieder abonnement van Orange heb ik nog nooit meegemaakt dat het goed is gegaan qua facturen!!!!

Ik heb ook een 2 andere abonnementen afgesloten bij Orange in feb 2005. Goede actie van Orange dus best aantrekkelijk om het te doen. De actie waar ik aan deel heb genomen waren:
10 euro korting pm (voor 1 jaar)
studentenkorting pm (voor 1 jaar)
en nog een actie na 7 uur s'avonds bellen tot 7 uur s'ochtend (voor 2 jaar lang)

Die laatste actie was vanaf feb 2005 tot jul 2005 onbekend. Niemand kon deze terug vinden en was dus maar onbekend. Ik heb 3 brieven hierover gestuurd maar nooit reactie opgehad. Aan de actie heb ik nooit aan meegedaan omdat Orange medewerkers nergens de actie konden terug vinden en dus ik had er geen recht op. Deze actie stond ook niet op het contract.

Ik heb dus net een nieuw Orange abo Business € 25 1 jaar met een M600 + carkit + 512 mb sd kaart en ik belde hierover (omdat ja hoor hoe kan het ook anders mijn gratis Orange to Orange niet op het contract stond). Ik moest ook voor mijn oude abonnementen bellen om het een stapje lager te zetten. Ik had toevallig iemand aan de lijn waarmee ik deze problemen besprak en die de actie kende (via haar familie). Ze was 30 min bezig en echt heel keurig maar kon toch al eerder dat het uitgezocht zou worden. Ze had vanalles doorgespit en ja hoor ik heb dus recht vanaf vorig jaar feb tot nu dat ik al mijn gesprekskosten worden allemaal vergoed vanaf 7 uur s'avonds tot 7 uur s'ochtends.

Maar ik vind dat Orange toch wel heel ver gaat dat je dit zelf moet laten uitzoeken en nu bij toeval te weten komt dat je er recht op hebt. Ik vind dat Orange in dit geval toch wel weer een hele grote blunder maakt. Zo behoud je nooit je klanten. Ik weet niet wat jullie ervaring is maar als je denkt dat je recht hebt op een actie gewoon Orange bellen en vragen. Ze kunnen namelijk alles terug halen!!! Dat wilde ik even kwijt over Orange.

Verwijderd

Ik ben weg bij Orange. Rare vogels zijn het.

Ik was al klant vanuit de tijd dat het nog dutchtone heette, en bel gemiddeld voor 70e per maand. (Om een lang verhaal kort te maken...) Een week voor einde contractdatum besloot ik mijn abonnement te verlengen bij een online gsmshop. Echter geldt er volgens die *piep* bij Orange net als een opzegperiode ook een soort verlengperiode, en had ik dus ineens 14 maanden verlengd ipv 12 maanden.

Ze wilden het pertinent niet veranderen (contractdatum) dus heb ik de boel meteen opgezegd. Je gaat je klanten toch niet beboeten met een verlengperiode?? Nee, je kan bij Orange al 3 maanden van te voren verlengen MET een nieuwe mobieltje! Ja snap ik al 3 maanden vantevoren je klanten binden aan nog eens een jaar.

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:38
Rotzooi bij de administratie van Orange. Na afgelopen jaar bij overstap naar een ander tariefplan kwam ik er achter dat al mijn belkosten niet meer van mijn bundel afgehaald werden maar er bij opgeteld werden. Het geen resulteerde in enorme rekeningen. Het heeft orange 6 weken gekost om het recht te trekken. Ze weigerden overigens om een een specificatie van de correctie te geven ( onder het motto van...wij kunnen het uitrekenen dus uzelf ook) . Goeie service ahum. Deze week kwam ik er achter dat na het terugschakelen van een 12 euro sms bundel naar 6 euro sms bundel ook een en ander mis was gegaan waardoor ik nu al geruime tijd met 2 bundels!! opgescheept zit en inmiddels bijna 1800 smsjes in bundel heb staan. Van coulance heeft orange volgens mij nog nooit gehoord. Enige wat ze aangeven is..."iedereen maakt fouten"

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:54

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik had dezelfde rotzooi.
Abbo was al afgelopen, dus loopt dan stilzwijgend steeds door. Ik wil verlengen, maar dan heb je eerst 2 maanden verwerktijd :( ofzo, want abbo gaat pas 2 maanden later in, maar het wordt nog mooier, want in die 2 maand hebben ze de voorwaarden veranderd en die kreeg ik er gratis bij, terwijl ik daar 2 maanden geleden dus niet voor getekend had. ....dit was al weer een tijd geleden, ik was er erg boos over en had besloten mijn restant (behoorlijk!) beltegoed om te zetten naar prepaid. Op tv van die reclame dat je met prepaid smst voor 9 cent etc. Prima toch....3 jaar lang abbo gehad en in februari dit jaar naar prepaid gegaan. Al snel merkte ik dat ik nogal prijzig smste.....3 maal raden...ik zat niet in het nieuwe prepaid systeem (met goedkoop smsen), maar in die van toen ik origineel mijn contract afsloot, dus smsen kost 23 cent :(:(:(...dat vonden ze heel logisch! Ik dus niet en heb half uur erheen gebeld en geeist dat ik vergoeding kreeg want dit is belachelijk en ze hadden me er ook niet van op de hoogte gesteld. Werd gewoon pertinent niet op beantwoord en ik kreeg letterlijk als antwoord: "hmm, ja.....tja....heeft u verder nog vragen?"......zoals je begrijpt maak ik mijn tegoed op en ga bij hun weg!

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• itsalex
  • Niet online
Ik heb dus nu 2 abo aangevraagd met 1 jarig 25 euro Orange Business met een Orange M600 + gratis carkit + Orange2Orange. Prima ik heb alles ingevuld en ipv 97 euro ex te betalen moet ik 417 euro betalen. Zijn ze nou ff lekker van die pot afgerukt. Die carkit zit hun niet lekker. Die kost namelijk 319 euro met inbouw (normaal los is deze 125 euro) maar die zou ik gratis krijgen. Foutje van de website. Deze is namelijk nu al veranderd. Ik heb hier al een heel groot klachtenboek van Orange voor Orange die misschien wel over een paar dagen eruit zal gaan.

Ik begrijp niet als er zoveel problemen zijn waarom de consumentenbond niet ingeschakeld wordt. Die heb ik namelijk wel al ingeseind maar die konden niets doen omdat er niets van bekend was. Deze puinhoop van Orange is echt niet normaal. T-Mobile / KPN zijn echt stukken beter (was vroeger anders). Telfort / Vodafone weet ik niets van dus zeg ik niets over.

Ik heb namelijk meerdere topics geopend over Dutchtone / Orange en dit mag gewoon toch niet in deze tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door itsalex op 13-06-2006 16:37 ]

• itsalex
  • Niet online
Ik ben Orange spuugzat. Ik moet nu gaan opzoeken van de actie toendertijd dat ik echt 2 jaar lang gratis kon bellen na 7 uur s'avonds tot 7'uur s'ochtends. Ik zou willen verzoeken iemand die wel deze actie heeft graag een reactie te willen geven.

Dus heb jij een abo afgesloten in de periode van feb 2005 en deze actie op papier hebben staan (moet volgens mij wel bij de Orangeshop afgesloten zijn) dan zou ik graag met je in contact willen komen. Het is volgens Orange maar 3 maanden wat zij konden vinden maar volgens mijn moeder en ik was het 2 jaar gratis bellen tot max 2000 euro.

Want als ze deze week geen reactie geven ga ik het hogerop zoeken.

Pagina: 1