Ik heb sinds kort een Nforce4 bordje (doet het perfect overigens
), en alles werkt, alleen krijg ik DU meter niet zover om mijn netwerkverkeer te meten met de Nvidia NIC die op het moederbord zit. DU meter start wel op, maar meet gewoon niks. Ik heb in de instellingen bij "network interface to monitor" alle settings geprobeerd, maar to no avail...it just don't work! Wie weet meer? Ik heb overigens de nieuweste versie van DU meter (3.07 build 200).
uhm..volgens mij had je hier al een topicje over lopen?
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Heb je een andere NIC voorhanden om je DU meter op te testen? 
En staat er verder nog iets intressants in DUmeter.log (in de installatiedirectory)?
En staat er verder nog iets intressants in DUmeter.log (in de installatiedirectory)?
[ Voor 41% gewijzigd door G33rt op 14-02-2005 19:20 ]
Ja, een 3COM NIC en daar doet ie het gewoon mee. Maar ik wil graag gebruik maken van mijn Nvidia NIC want die heeft ActiveArmor, en het bespaart weer een PCI slot...
^^schop!
Heb je dit al opgelost? zit nu namelijk met hetzelfde probleem op mijn Asus A8n-sli deluxe met de nieuwste Nforce drivers!
Het gekke is dat hij het bij een eerdere install wel deed en nu niet meer
Ik heb de Marvell controller nog niet geprobeerd op bord, dan moet ik heel de dhcp weer aanpassen
Heb je dit al opgelost? zit nu namelijk met hetzelfde probleem op mijn Asus A8n-sli deluxe met de nieuwste Nforce drivers!
Het gekke is dat hij het bij een eerdere install wel deed en nu niet meer
Ik heb de Marvell controller nog niet geprobeerd op bord, dan moet ik heel de dhcp weer aanpassen
Verwijderd
http://www.dumeter.com/faq.php#FAQ4
DU Meter does not work on my system. What should I do?
Please write a concise summary of the problem, include the system information as reported by DU Meter (click on "System Information" button in "About DU Meter" dialog box), and include DUMeter.log file from DU Meter installation directory, if it exists. Send this email to mailto:support@hageltech.com?subject=DU Meter (op een 1 of andere vage manier krijg ik er geen link mee met ubb
Verwijderd
Ik had dus ook al een tijdje last van dit probleem. Ik gebruik een Asus a8n-e moederbord met dezelfde gbit onboard lan kaart.
Ik heb nu de oplossing gevonden. Wat tenminste bij mij heeft geholpen is de Nforce Network Access Manager uninstallen. Ineens kon ik ook met ctrl+alt+del bij netwerk, m'n netwerk verbruik zien. Eerst was dit altijd 0,0%.
Dumeter werkt nu ook weer perfect!
het probleem werd dus waarschijnlijk veroorzaakt door de ingebouwde firewall van de nforce 4.
Ik hoop dat dit ook bij jullie zal werken!
edit: Ik merk nu pas op dat ook mijn datacorruptie voorbij is. Eerst waren gedownloade bestanden vaak beschadigd, ik vond het al vreemd dat dit naast m'n nieuwsserver ook bij torrents gebeurde. Nu alle bestanden weer helemaal compleet, /me is blij
Ik heb nu de oplossing gevonden. Wat tenminste bij mij heeft geholpen is de Nforce Network Access Manager uninstallen. Ineens kon ik ook met ctrl+alt+del bij netwerk, m'n netwerk verbruik zien. Eerst was dit altijd 0,0%.
Dumeter werkt nu ook weer perfect!
het probleem werd dus waarschijnlijk veroorzaakt door de ingebouwde firewall van de nforce 4.
Ik hoop dat dit ook bij jullie zal werken!
edit: Ik merk nu pas op dat ook mijn datacorruptie voorbij is. Eerst waren gedownloade bestanden vaak beschadigd, ik vond het al vreemd dat dit naast m'n nieuwsserver ook bij torrents gebeurde. Nu alle bestanden weer helemaal compleet, /me is blij
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2005 13:16 ]
Pagina: 1