Toon posts:

AMD + ASUS + ATI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraag >
1. ik wil een asus 7v moederbord kopen,maar er zijn vier verschillende soorten, welke is goed en waarom

2. Wat is het verschil tussen MSI en ASUS

3. AMD 1000 Mhz , hoe warm wordt de cpu en welke cooler is goed

4. AMD is 64 bit structuur, dit heeft ook met de bandbreedte te maken. Hoe groot is de band wijdte van de cpu.

5. In combinatie met ATI radeon 32 mb, kan de videokaart dan voluit gaan of is de cpu of de andwijdte van de AMD 1000mHz 64 bit een bottleneck.

6. Hoe herken ik een thunderbird cpu uit Dresden Duitsland

Dat was het, alvast bedankt.

4. ATi radeon

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 21:58
Ik geef je 1 tip! ;) Als je zoveel vragen in 1 post stelt dan krijg je echt geen antwoord omdat mensen gewoon geirriteerd raken daarvan :r

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Verwijderd

te veel :( :P

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 07 januari 2001 11:07 schreef slain het volgende:
vraag >
1. ik wil een asus 7v moederbord kopen,maar er zijn vier verschillende soorten, welke is goed en waarom

2. Wat is het verschil tussen MSI en ASUS

3. AMD 1000 Mhz , hoe warm wordt de cpu en welke cooler is goed

4. AMD is 64 bit structuur, dit heeft ook met de bandbreedte te maken. Hoe groot is de band wijdte van de cpu.

5. In combinatie met ATI radeon 32 mb, kan de videokaart dan voluit gaan of is de cpu of de andwijdte van de AMD 1000mHz 64 bit een bottleneck.

6. Hoe herken ik een thunderbird cpu uit Dresden Duitsland

Dat was het, alvast bedankt.

4. ATi radeon
1. Asus A7V
2. Andere Fabrikant
3. Bij de een warmer dan bij de ander kan ik je niet vertellen, maar 45-50 graden is niet raar
4. Thunderbird is gewoon 32 bit.

De rest weet in niet( op vraag 6, had iets te maken met de kleur van de core, blauw en groen, maar weet nou niet welke in Dresden wered gemaakt. Eentje werd gemaakt met copperinterconnector en de ander met aliminium interconnector)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Antwoord op vraag 1:
Ik heb de Asus A7Pro dus zonder ATA 100 maar het is wel een lekker bordje :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

je moet die bleucore hebben die gaat hard
Pagina: 1