Meestal controleer ik pas na een paar dagen mijn downloads en heb dan een hele directory vol met RAR en PAR files. Nu loop ik ze dan stuk voor stuk door: eerst unrarren en als ik een fout krijg smartpar draaien. Tijdrovend en niet echt praktisch. Het zou veel mooier zijn als ik in bijvoorbeeld smartpar (of een ander programma) een batch/complete directory kon opgeven die alles scant en hersteld (indien nodig) en NOG mooier als niet herstelbare files naar een andere directory geplaatst werden (of een logfile oid).
Tevens meen ik ergens gelezen te hebben dat er een newsreader zou zijn waar smartpar al in geintegreerd zit (of in de achtergrond draait) die dit na een download al doet voor je. Overigens werk ik zelf met Newsbin Pro op het moment. Heeft iemand tips voor me waar ik bovenstaande mee kan bewerkstelligen?
Tevens meen ik ergens gelezen te hebben dat er een newsreader zou zijn waar smartpar al in geintegreerd zit (of in de achtergrond draait) die dit na een download al doet voor je. Overigens werk ik zelf met Newsbin Pro op het moment. Heeft iemand tips voor me waar ik bovenstaande mee kan bewerkstelligen?