Toon posts:

[MSN] Custom smileys verdwenen; waar terugvinden? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen ik ben ineens al mijn zelf ingevoerde icoontjes kwijt :'( !!! Weet iemand waar deze icoontjes worden opgeslagen! Meschien dat ze er dan nog wel staan? En anders kan ik voor de volgendekeer een backup maken want nu mis ik ze heel erg ;( !!!
Kan iemand mijn dus vertellen waar deze worden opgeslagen en meschien ook vertellen hoeveel zelf gemaakte icoontjes je kunt toevoegen? Ik heb de laatste paar dagen een aantal grote icoontjes toegevoegd (van ± 5 bij 5 CM) kan t dan zijn dat de database van msn snel vol gaat? Bedoel zit er een maximum aan?
BVD voor jullie antwoord!!!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 09:47

Cis

Kijk eens in je My Pictures map? :?

Voor de rest: welke MSN, welke windowsversie?

Iconen kun je op elke willekeurige plaats opslaan...Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om al je 1337e icoontjes op je bureaublad te saven B)

Kortom: bedenk welke naam je je iconen hebt gegegeven en gebruik Windows-F3 om ze op te zoeken :)

[ Voor 41% gewijzigd door Cis op 13-02-2005 16:00 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Topicstarter
OOOh Sorry ik gebruik MSN 7 en MSN plus! XP home met SP2! Het staat niet in de map mijn afbeeldingen!! En ja wist ik nog maar welke namen ik aan de icoontjes had gegeven ik klik ze altijd aan in het menu!!
Het is nu voor t eerst dat ik alles kwijt ben en ik heb een vermoede dat t komt door t toevoegen van bewegende plaatjes? Want als je daar ff mee bezig bent en je stuurd ze naar een andere dan hangen ze op een gegevenmoment ook? Maat ja ik wil ze graag terug! En weet ni hoe? Vooral mijn oude wil ik terug :'( !!!
Nou hoop dat ik een antwoord krijg ik wet dat de MSN plaatjes ergens in localsettings komen maar weet ook helaas die plek niet meer te vinden en dacht dat ze meschien daar ergens in de beurt stonden!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:52:
OOOh Sorry ik gebruik MSN 7 en MSN plus! XP home met SP2! Het staat niet in de map mijn afbeeldingen!! En ja wist ik nog maar welke namen ik aan de icoontjes had gegeven ik klik ze altijd aan in het menu!!
Het is nu voor t eerst dat ik alles kwijt ben en ik heb een vermoede dat t komt door t toevoegen van bewegende plaatjes? Want als je daar ff mee bezig bent en je stuurd ze naar een andere dan hangen ze op een gegevenmoment ook? Maat ja ik wil ze graag terug! En weet ni hoe? Vooral mijn oude wil ik terug :'( !!!
Nou hoop dat ik een antwoord krijg ik wet dat de MSN plaatjes ergens in localsettings komen maar weet ook helaas die plek niet meer te vinden en dacht dat ze meschien daar ergens in de beurt stonden!
Probeer anders je HD te doorzoeken op .jpeg/.gif bestanden? Misschien dat je je icoontjes vindt :)

of iets anders :X

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien MSN nog geen Operating Systeem is verplaats ik je topic even naar het juiste subforum :) Ik pas meteen je topictitel even aan; zowel uitroeptekens als smileys zijn nogal overbodig :)

Zelf gemaakte msn icoontjes weg :'(!!! > [MSN] Custom smileys verdwenen; waar terugvinden? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Lamber MSN slaat de plaatjes anders op in een andere map! Dus de plaatjes zwerven over mijn PC en ik heb ook plaatjes toegevoegd van andere die heb ik dus niet op mijn PC allleen in mijn MSN! Maar MSN maakt er geen gif of jpg van maar een ander extensie! En spider.007 dankje voor het verplaatsen van mijn topic ;) !!!

Mensen ik heb ze gevonden maar hoe krijg ik ze nu terug? Ze staan in de map C:\Documents and Settings\Eigenaar\Application Data\Microsoft\MSN Messenger en dan in een map met een nummer! Er staat ook een map van mijn msn adres en daar heb ik alles al ingecopieerd maar nog heb ik ze niet terug? Weet iemand nog een andere locatie (meschien in het register) dat verwijst naar de juiste map? (Ik bedoel terug in msn! Ik krijg ze niet terug in MSN!)

(mensen een tweede edit! Waar worden de commandos opgeslagen? BV ik had een icoontje ±P genoemt dus als snelkoppeling (dit is de enige die ik nog weet) maar waar word dat in opgeslagen? Weet iemand dat? Ik zou dan naar dat bestand kunnen zoeken ;)! In de regestrie heb ik al gezogt maar kon ik niks vinden (of t moet daar uit gewist zijn omdat t niet meer werkt ;) )! Nou hoop dat iemand me op weg kan helpen!

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 19:19 . Reden: Had wat gevonden allen t helpt niks! ]

Verwijderd

In die map staan allemaal .dat- bestandjes. Dat zijn gewoon GIF-jes en png-files met andere extensie.
IrfanView bijvoorbeeld geeft dan steeds de suggestie voor t juiste formaat. MAP.DAT zal wel de meta-informatie bevatten mbt shortcuts enzo.
Pagina: 1