Ik wil het geheugen van mijn laptop gaan verkopen en als het goed is is mijn geheugen 512MB groot. Dat stond bij de documentatie toen ik hem kocht, het staat in Windows, het staat In Sisoft Sandra, CPU-Z én in Everest. Maar als ik het flapje open maak en de module er uit haal staat er een stickertje op van "256 MB DDR". Er is maar één klepje waar geheugen onder zit en volgens de documentatie van mijn laptop (HP Pavilion zt3024EA) is er ook maar één geheugenslot. Kijk ik op de site van Hynix en voer ik het serienummer in dan kom ik ook hier op uit: http://www.hynix.com/data...dule_07_HYMD232M646C6.jsp
Daar staat toch ook 256MB. Zie ik nu iets over het hoofd ofzo? Even voor de duidelijkheid.....volgens de documentatie van HP is er maar één geheugenbank en als er al een tweede zou zijn dan moet ik daar mijn hele laptop voor openschroeven, want onder een regulier klepje zit het niet.
Wie weet hier iets meer van? Zit er ergens verborgen geheugen....kloppen de diagnostische gegevens niet of klopt het stickertje op de module niet?
Daar staat toch ook 256MB. Zie ik nu iets over het hoofd ofzo? Even voor de duidelijkheid.....volgens de documentatie van HP is er maar één geheugenbank en als er al een tweede zou zijn dan moet ik daar mijn hele laptop voor openschroeven, want onder een regulier klepje zit het niet.
Wie weet hier iets meer van? Zit er ergens verborgen geheugen....kloppen de diagnostische gegevens niet of klopt het stickertje op de module niet?