Ik ben nu al een week bezig me één bestand te converteren. Kennelijk houdt Apple zich niet aan de standaarden, want geen enkele mp4 codec herkent de m4a files die iTunes gemaakt heeft. En in iTunes kan je niet zo over je m4a naar mp3 overzetten naar mijn weten. Iemand een oplossing?
Stel bij je voorkeuren in iTunes in dat je importeert met de MP3 codec, dan kun je in je library heel makkelijk met rechtermuisknop 'converteren naar MP3'.
That's all.
That's all.
mplayer speelt in ieder geval wel de AAC bestanden van iTunes af, en gstreamer in combinatie met de goeie plugins ook. Ik weet niet wat jij hebt geprobeerd.
De optie van Obi moet inderdaad werken. Misschien heb je een liedje gekocht in de iTunes Music Store? Dan zal het inderdaad niet lukken om die te converteren, en zullen andere spelers hem ook niet af kunnen spelen omdat ze geëncrypt zijn.
De optie van Obi moet inderdaad werken. Misschien heb je een liedje gekocht in de iTunes Music Store? Dan zal het inderdaad niet lukken om die te converteren, en zullen andere spelers hem ook niet af kunnen spelen omdat ze geëncrypt zijn.
Er is ook een handig app voor osx genaamd soundconverter. Die kan bijna alles in alles omzetten 
http://www.dekorte.com/Software/OSX/SoundConverter/
Ik vond het iig de 10 dollar wel waard
http://www.dekorte.com/Software/OSX/SoundConverter/
Ik vond het iig de 10 dollar wel waard
Verwijderd
Wat jij nodig hebt beste kerel is de juiste codec te vinden op de site van dBpowerAMP onder de decoder staan trouwens ook gratis de encodersVerwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 14:34:
Ik ben nu al een week bezig me één bestand te converteren. Kennelijk houdt Apple zich niet aan de standaarden, want geen enkele mp4 codec herkent de m4a files die iTunes gemaakt heeft. En in iTunes kan je niet zo over je m4a naar mp3 overzetten naar mijn weten. Iemand een oplossing?
[edit:]
Die codecs zijn natuurlijk voor het windowsplatform. Weet niet zeker of je ondersteuning zoekt voor andere players in OSX.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 01:07 ]