Beste kenners,
ik zit met het volgende:
Ik heb een stukje Flash waarin ik een .xml laad voor de variabelen en de daadwerkelijk tekst
die te zien is in de movie. Verder laad ik ook een .jpg in voor het geheel af te maken.
Dit alles doe ik doormiddel van het XPath-middel. Zodat voor mij als redelijke newbee wat
makkelijker is om de variabelen uit de .xml te halen.
Nu wilde ik graag als laatste een .css inladen op de betreffende tekstvelden. Zodat ik de de
tekst dan ook extern kan wijzigen en aanpassen met behulp van de .css.
Nou heb ik de classes al aangemaakt in de .css en al in de .swf(en.fla) geplaatst. Maar heb al
via verschillende voorbeeldscripts en tutorials geprobeerd om de .css op mijn textvelden te laten
werken maar kom er gewoon niet uit. Ik heb (volgende mij) niks verkeerd staan in mijn code die de
.css inlaadt en toewijst naar de betreffende tekstvelden.......
Ik heb de files gezet op:
http://www.rovecon.nl/xpath.rar
Dit heb ik gedaan om het verhaal een beetje duidelijk te maken....en zodat jullie hopelijk makkelijker
kunnen zien wat er aan de hand zou kunnen zijn...
Dus even ter samenvatting:
Alles werk zoals ik wil en kan aanpassen in de .xml, alleen het toewijzen en toepassen van de .css
aan de tekstvelden werken nog niet...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om dit tot en goed einde te brengen, want als ik eenmaal de .css kan
inladen heb ik een script dat ik netjes kan gebruiken voor mijn schoolproject.
Greetzzzzz
ik zit met het volgende:
Ik heb een stukje Flash waarin ik een .xml laad voor de variabelen en de daadwerkelijk tekst
die te zien is in de movie. Verder laad ik ook een .jpg in voor het geheel af te maken.
Dit alles doe ik doormiddel van het XPath-middel. Zodat voor mij als redelijke newbee wat
makkelijker is om de variabelen uit de .xml te halen.
Nu wilde ik graag als laatste een .css inladen op de betreffende tekstvelden. Zodat ik de de
tekst dan ook extern kan wijzigen en aanpassen met behulp van de .css.
Nou heb ik de classes al aangemaakt in de .css en al in de .swf(en.fla) geplaatst. Maar heb al
via verschillende voorbeeldscripts en tutorials geprobeerd om de .css op mijn textvelden te laten
werken maar kom er gewoon niet uit. Ik heb (volgende mij) niks verkeerd staan in mijn code die de
.css inlaadt en toewijst naar de betreffende tekstvelden.......
Ik heb de files gezet op:
http://www.rovecon.nl/xpath.rar
Dit heb ik gedaan om het verhaal een beetje duidelijk te maken....en zodat jullie hopelijk makkelijker
kunnen zien wat er aan de hand zou kunnen zijn...
Dus even ter samenvatting:
Alles werk zoals ik wil en kan aanpassen in de .xml, alleen het toewijzen en toepassen van de .css
aan de tekstvelden werken nog niet...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om dit tot en goed einde te brengen, want als ik eenmaal de .css kan
inladen heb ik een script dat ik netjes kan gebruiken voor mijn schoolproject.
Greetzzzzz