Resolutie / randen: wat verwacht je nu voor antwoord, dat er iets is om automagisch de missende informatie te vinden en in te vullen?
Randen: zoals entail aangeeft kan je daar inderdaad zelf met een willekeurig programma zoals photoshop er iets omheen zetten. Ik weet niet wat voor soort foto het is maar je zal er toch zelf iets mee moeten doen. Stretchen wil je niet, dus iets met de randen doen. Wat hangt vast ook van de foto af, maar ik zie niet wat er anders valt te suggereren dan hetgeen er al staat.
Anyhow, dit heeft ook niets met Windows zelf te maken, meer
Webdesign & Graphics of
Software Algemeen, afhankelijk van de richting die je op wilt gaan. In WOS kunnen we hooguit voorstellen Windows in een 1024*600 resolutie te gaan draaien maar dat lijkt me geen oplossing

Zie ook
WOS Policy die je heel duidelijk nog niet had gelezen

Maar ik sluit hier ipv. te verplaatsen naar W&G (je lijkt meer naar ideen te vragen dan een softwareoplossing), dus lijkt W&G me logischer) omdat het in deze vorm niet echt in het
[rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml] past. Open evt. een nieuw topic maar bedenk dan wel even wat je nu eigenlijk wilt behalve de tips die entail geeft
In ieder geval succes
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)