Toon posts:

fotos op cd branden met een goed programma

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,
ik heb een paar 100 foto's en die wil ik op cd branden zodat deze ook werkt op een dvd speler.
hoe moet ik dat doen en welk programma kan ik het beste gebruiken? tevens wil ik ook een menu maken.

nero kan namelijk maar 99 foto's aan.

ik hoor het graag.

mvg robby

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
ProShow (Gold) kan dat en nog veel meer programma's die je in de search en op bijv. Google kunt vinden ;)

Let's get lost! I know the way

Verwijderd

Topicstarter
Gassie schreef op zondag 13 februari 2005 @ 12:33:
ProShow (Gold) kan dat en nog veel meer programma's die je in de search en op bijv. Google kunt vinden ;)
maar wat raden jullie me nou aan??

• gerritman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 17:46
Ik gebruik voor het maken van foto cd´s of dvd´s al een tijdje Proshow Gold,
maar of deze ook menu´s kan maken weet ik niet daar ik deze optie niet gebruik.
Maar een menu maken kan je eventueel met een ander programma doen,
als je met Proshow ervoor kiest een bestand te maken en niet gelijk laat branden.
De brand optie doet hij trouwens via Nero.

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik zou je aanraden om te zoeken, bestaande gebruikerservaringen lezen, een paar trials te downloaden en zelf de programma's te proberen!

Degene die jij het prettigst vindt werken en voor jou het beste resultaat geeft kun je dan kopen o.i.d.

Let's get lost! I know the way

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt me een goed begin:

[search=foto dvd menu]

Er zijn volgens mij meer dan voldoende hits; ik stel voor dat je gewoon wat programma's uitprobeert om te kijken welke je bevallen. Hierboven staan ook een aantal goeien genoemt om te proberen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.