Fan in de zijkant van mijn kast...

Pagina: 1
Acties:

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02
Hallo allemaal,

Nu heb ik uit een oude PC een 80mm Sunon fan gesloopt en nu heb ik die in mijn PC gezet, achter bovenin. Alleen merk ik daar helemaal niks van op 12volt...

Nu dacht ik, laat ik hem in de zijkant van mijn kast monteren en op de processor latenblazen, alleen nu heb ik een slot A. Is dit nu verstandig om te doen? Of blaas ik dan de luchtstroom naar de Golden Orb weg die door mijn intake fan veroorzaakt wordt, die in het voor onder zit?

En hebben jullie last van trillingen als je een fan in de zijkant van en Bigtower monteren?

ALvast bedankt

Groeten JWR

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-05 08:05
Heb zelf 2x 80mm Sunon op het zijpaneel zitten en heb geen last van trillingen. Je kunt je Sunon volgens mij wel gewoon t.h.v. je processor zetten hoor, koelt lekker :).

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 12:02
OK geen trillingen dus, das wel mooi! Maar nu vraag ik mij toch nog af hoe dat met die airflow zit...

Heeft iemand een slot processor en een fan in de zijkant? Werkt dat goed?

Alvast bedankt

JWR

Verwijderd

Bij mijn Addtronics zit er binnen voor de proc. een 80mm en dat wert goed, hij werkt beter als ik de lucht op de proc. blaas!

Verwijderd

ik denk ook dat da ni uit maakt zenne...
gewoon...

laat die fan(s) maar deftig op uwe proc blazen, en neem dan voor de zekerheid ergens in uw case (ni op de deur van uw case) nen outtake hebt...

vb een extra fan boven in uw case...>:)