Toon posts:

MSI KT8 Neo FSR i.c.m. A64 2800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit mobo besteld alleen nu zit ik met een vraag over de cpu. Op de site van msi en alternate staat niet dat er een amd athlon 2800 64-bit in kan. Het loopt pas vanaf 3000. Is dit waar? Je zou zeggen dat het dezelfde socket is, maar hij staat niet in de list. En nog over geheugen, ik heb 512 mb MDT ddr 400 maar ook dat staat niet in de list. Hoe zit het daar mee?

Ik heb niks in de search kunnen vinden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 11:02 ]

Verwijderd

Ja hoor, het werkt. Hij ondersteunt de multiplier, de HTT-bus, en de vcore. Het werkt gewoon, zolang je alles maar 754 houd.

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Over het geheugen kan ik kort zijn: wat in de lijst van MSI staat is geheugen wat ze zelf hebben getest en gegarandeerd werkt. Dat jouw geheugen er niet in staat is geen probleem, tegenwoordig zijn de PC's een stuk minder kieskeurig dan in het SD-Ram tijdperk gelukkig.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

tegenwoordig zijn de PC's een stuk minder kieskeurig dan in het SD-Ram tijdperk gelukkig
Het omgekeerde is juist het geval .. Uitzonderingen daargelaten, zoals de K7S5A.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
idd, werkt gewoon. Ik heb ook een 2800 en een k8t neo moederbord.

En dat geheugen. De athlon64 schijnt wel wat kieskeuriger te zijn. Als je het hebt liggen zou ik het gewoon proberen. Moet je het nog kopen dan zou ik voor de zekerheid iets van een bekend merk nemen.