Toon posts:

Dual Screen asus 9600 LE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een geruime tijd in het bezit van twee 21 inches crt schermen. Ik vind het een beetje jammer dat 1 crt scherm in de kast zit zonder te gebruiken. IK zou daarom gebruik willen maken van een dual screen.

Welke middelen heb ik nodig om dit te realiseren. Heb je extra software/hardware nodig? Is dit mogelijk met mijn computer.

Technische specificaties computer:

Ik heb een Asus 9600 LE videokaart,
Amd Athlon 2600....512 mb

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
Het enige wat je moet aanschaffen is een dualhead videokaartm, dit is een videokaart waar met 2 monitoraansluitingen

Verwijderd

Het is ook mogelijk om nog een videokaart in je computer te stoppen en de andere monitor op deze aan te sluiten. Weet zelf het fijne er niet vanaf, maar wel dat het mogelijk is.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 10:49:
Ik heb een Asus 9600 LE videokaart
Je kunt zelf toch wel even uitzoeken of deze kaart 2 monitor uitgangen heeft ?

Zo ja, dan kun je in de properties van je videokaart instellen dat beide gebruikt dienen te worden. Hint: Zoek eens op dual monitor.

-

Verwijderd

Topicstarter
Stalkert schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:59:
Het enige wat je moet aanschaffen is een dualhead videokaartm, dit is een videokaart waar met 2 monitoraansluitingen
Kan ik dan mijn eigen videokaart nog gebruiken of kan deze de kast in?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:52:
Het is ook mogelijk om nog een videokaart in je computer te stoppen en de andere monitor op deze aan te sluiten. Weet zelf het fijne er niet vanaf, maar wel dat het mogelijk is.
Weet je misschien of ik daarbij software moet hebben of iets dergelijks?

Verwijderd

Topicstarter
Juicy schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:55:
[...]

Je kunt zelf toch wel even uitzoeken of deze kaart 2 monitor uitgangen heeft ?

Zo ja, dan kun je in de properties van je videokaart instellen dat beide gebruikt dienen te worden. Hint: Zoek eens op dual monitor.
Ik heb nog 1 vrije dvi (en geen tft) en tv-out uitgangen.

Is er trouwens een kabel om de dvi toch te kunnen gebruiken voor een crt scherm? Zoja Welke?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 14:11 ]

Verwijderd

een dvi-->vga converter

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:10
En die wordt er eigenlijk altijd wel bijgeleverd, dus kijk nog eens goed in je spullen.

-

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:58:
[...]

Weet je misschien of ik daarbij software moet hebben of iets dergelijks?
Je hebt idd extra software nodig. Maar je zou eens deze topic moeten doorlezen. Daar staat wel het een en ander over dual monitor setups.

Misschien tijd voor een dual monitor FAQ?
Pagina: 1