Toon posts:

[XP] knoppen in taakbalk onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De knoppen van de openstaande programma's in de taakbalk zijn bij mij niet meer zichtbaar. Ik kan de programma's nog wel met alt-tab oproepen, maar de taakbalk is op de startknop en de quicklaunchpictogrammen na helemaal leeg. Dit probleem doet zich gek genoeg alleen bij één account van deze computer voor. Bij de andere acount is er niks aan de hand.
Heeft er iemand een oplossing voor? Ik heb alle updates van windows geïnstalleerd en heb ook al gegoogled en hier gezocht.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Ik denk dat een van je werkbalken helemaal naar rechts is geschoven en vervolgens is vergrendeld.
Probeer 'm eens te ontgrendelen en dan weer terug naar links halen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd, maar het ziet er niet naar uit dat dat helpt. Hier een screenshot van de situatie:

Zoals je ziet geen knop voor explorer die ik wel geopend heb.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 17:24 . Reden: deleten mail adres ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee?

Verwijderd

Als de foto nou eens werkte :D

Verwijderd

Misschien eens scannen op spyware ;) En zorg even dat die foto werkt, dat is wel zo handig :)

Verwijderd

Topicstarter
Raar dat die foto niet werkt, ik kan hem wel zien. Maar ik heb inmiddels al een oplossing gevonden. Op deze site heb ik een programma gedownload (regel 298) waarmee je je taakbalk kan repareren. Werkt prima, ben alleen nog benieuwd wat de oorzaak was.
Pagina: 1