Toon posts:

Krijg TV-Out van mijn 9800 Pro niet aan de gang!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, de TT zegt het al; ik krijg de TV-Out van mijn Sapphire Radeon 9800 Pro 128mb niet aan de gang.
Ik heb de kaart, via een S-Video voor het beeld en een dubbele tulp-kabel voor het geluid, aangesloten op de S-Video-in van mijn Samsung Plano 28" TV (Type: WS28nogiets)
Ik heb de S-Video-kabel ook al vervangen voor een tulp, die bij mijn 9800 Pro kwam, maar dat mocht niet baten.
Ook heb ik de kabels al op een scartblokje aangesloten en deze op 'Input' gezet en deze in zowel m'n AV1 als AV2 ingang gehad, maar nog steeds blauw (of zwart, afhankelijk van de instelling van de TV) beeld.

Dus ik neem aan dat het iets software-matigs is
Als ik op de power-knop klik van de TV (via Eigenschappen --> Instellingen --> Geavanceerd --> Weergaves) dan vraagt ie om bevestiging en dan klik ik op 'JA'
Als ik dan weer terug ga naar instellingen (via Eigenschappen --> Instellingen) en ik klik op m'n 2e 'monitor' en vink het vinkje aan bij 'Bureaublad uitbreiden blablabla' en ik druk op toepassen, dan wordt de 2e 'monitor' weer normaal grijs/donkerblauw-ig
Ik heb alle mogelijke combinaties al gehad, zoals de 2e instellen als hoofdmonitor e.d., maar geen effect :/

Ook heb ik al de guide opgevolgt die op http://www.digit-life.com/articles2/radeon-tv-out/ te vinden is v.w.b. de BIOS-editing, maar dat hielp ook al niet :|

Dus ja... what's next?
Kan iemand mij hier helpen a.u.b?

Groeten,
Stefan

ps. Ik heb er normaal alleen 1 CRT-monitor aanhangen, dus geen 2, anders kon het daar aan liggen...

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-08 22:05
Als je bij die TV powerknop eens met die blauwe knoppen speelt ? daar kun je er een als primary zetten, en een als clone. Ook kun je bij overlapping cinema mode aanzetten, als je film op de tv wilt kijken en op je gewone scherm door wilt werken :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

Topicstarter
NoepZor schreef op zondag 13 februari 2005 @ 10:48:
Als je bij die TV powerknop eens met die blauwe knoppen speelt ? daar kun je er een als primary zetten, en een als clone. Ook kun je bij overlapping cinema mode aanzetten, als je film op de tv wilt kijken en op je gewone scherm door wilt werken :)
Oja, dat was ik vergeten te vertellen
Als ik op 1 van de 2 blauwe knopjes wou klikken in het monitor vakje (bij Weergaves), dan gebeurde er niks
Ze zaten kei vast zeg maar
Ik kon er op klikken wat ik wou, maar geen effect

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2005 11:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt
Ik had met m'n stomme kop de S-Video-kabel in mijn S-Video-input van mijn PCTV Pro kaart gedaan.... |:(
Die had ik gisteravond laat kwablijkelijk aangezien voor m'n 9800 Pro....
Nouja, het is opgelust, dus case closed :)